舍解莫丹河 作词:YL/Basaria Sidaba 作曲:YL/Basaria Sidaba

舍解莫丹河 作词:YL/Basaria Sidaba 作曲:YL/Basaria Sidaba

我开始读书也不记得当初
默读的眼泪分成一份水壶
我开始记载一份报告写著
分一半也不记得我还在乎

当时的水河也留下了许多凝固
分叉路口走到行住也好不在乎
记得那个日记是我的演出因为
跳下到了水面上也翻来复而不复

甚至你辜负我忽略你的眼目 舍解末日出
当我记载一份复古的范围儿随著 流行抛下圆目

我开始醒再而 而越行的节目 舍解莫丹河
被爱幸得宅目 眺望日出 看一份圆形拼下的一份眼图
我泪水看新的 而眺望的缘故 舍解末日出
难得爱得坚固 要分出你的开始和结束 一看末日演出
心得要放出

我开始读书也不记得当初
默读的眼泪分成一份水壶
我开始记载一份报告写著
分一半也不记得我还在乎

当时的水河也留下了许多凝固
分叉路口走到行住也好不在乎
记得那个日记是我的演出因为
跳下到了水面上也翻来复而不复

甚至你辜负我忽略你的眼目 舍解末日出
当我记载一份复古的范围儿随著 流行抛下圆目

我开始醒再而 而越行的节目 舍解莫丹河
被爱幸得宅目 眺望日出 看一份圆形拼下的一份眼图
我泪水看新的 而眺望的缘故 舍解末日出
难得爱得坚固 要分出你的开始和结束 一看末日演出
心得要放出

我开始醒再而 而越行的节目 舍解莫丹河
被爱幸得宅目 眺望日出 看一份圆形拼下的一份眼图
我泪水看新的 而眺望的缘故 舍解末日出
难得爱得坚固 要分出你的开始和结束 一看末日演出
心得要放出

我开始醒再而 而越行的节目 舍解莫丹河
被爱幸得宅目 眺望日出 看一份圆形拼下的一份眼图
我泪水看新的 而眺望的缘故 舍解末日出
难得爱得坚固 要分出你的开始和结束 一看末日演出
心得要放出

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces