我的生活/第一波西洋流行音樂盛典主題曲/feat. J.Brown 作詞:YL友理 作曲:YL友理 編曲:YL友理

我的生活/第一波西洋流行音樂盛典主題曲/feat. J.Brown
作詞:YL友理
作曲:YL友理
編曲:YL友理

我的生活會圍繞你什麼時候躲在周圍的我
我的傷疤是可怕的我圓永遠也不要害怕我剛才

怎麼樣我的生活
我聽到你
太嚇人了我,好怕你
如果你看到的是你身後

在這裡,我們站在一個快照

經歷了
我的生命是圓團團和圓形與我的心臟形狀
深州內
我的生活是法院和法庭庭答,並與我的記憶中進一步深化閩台求愛
我甚至不隱瞞

發送你把我的東西
因為如果我們不知道,當你會不會
所以這是我開高心臟
如果我們這樣照,你甚至可以在你跌倒

我的生活會圍繞你什麼時候躲在周圍的我
我的傷疤是可怕的我圓永遠也不要害怕我剛才

怎麼樣我的生活
我聽到你
太嚇人了我,好怕你
如果你看到的是你身後

在這裡,我們站在一個快照

經歷了
我的生命是圓團團和圓形與我的心臟形狀
深州內
我的生活是法院和法庭庭答,並與我的記憶中進一步深化閩台求愛
我甚至不隱瞞

發送你把我的東西
因為如果我們不知道,當你會不會
所以這是我開高心臟
如果我們這樣照,你甚至可以在你跌倒

我的生活會圍繞你什麼時候躲在周圍的我
我的傷疤是可怕的我圓永遠也不要害怕我剛才

怎麼樣我的生活
我聽到你
太嚇人了我,好怕你
如果你看到的是你身後

在這裡,我們站在一個快照

經歷了
我的生命是圓團團和圓形與我的心臟形狀
深州內
我的生活是法院和法庭庭答,並與我的記憶中進一步深化閩台求愛
我甚至不隱瞞

發送你把我的東西
因為如果我們不知道,當你會不會
所以這是我開高心臟

如果我們這樣照,你甚至可以在你跌倒

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces