超越1988/ 1988 PRE-ORDER 中文版 作词 YL/JOSH 作曲 YL/JOSH 编曲 MAX MARTIN

超越1988/ 1988 PRE-ORDER 中文版
作词 YL/JOSH
作曲 YL/JOSH
编曲 MAX MARTIN

幸运的是我没有去
幸运的是我有错
幸运的是,我嫁不金
具有u简化我的专辑通道1天
我只是跑遇见幸运的是,当天在别人我知道是谁
这是1988年的错
点¯x文本到滋贺县或导师
哦,我发现上帝不是取悦我的泪
只是让1988年走了
只是让1988年真正实现了
在纸张上的纸张明确来访Menot
充分路口和本金幸运的是我没有去
这里是换药转向另一个一日游的自由形式
谁是不上台面
谁在桌子上假
幸运的是,我走开
幸运的是,我很快就死了
只要有日常佩蓓一门学科
谁会让您在那里
关不
关闭原因
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
说出来的澄清
要访问一个趔土星
在太平洋
什么是会落在1988年
漆1988年
刷上1988
回访1988年
坐在眼前的1988年
爱在1987年之间的博弈年至1989年
简单和复杂转移到1990年
所有要去看看到1988年
我的音乐和唱歌,如果1988年关闭
幸运的是我没有去
幸运的是我有错
幸运的是,我嫁不金
具有u简化我的专辑通道1天
我只是跑遇见幸运的是,当天在别人我知道是谁
这是1988年的错
点¯x文本到滋贺县或米洛
哦,我发现上帝不是取悦我的泪
只是让1988年走了
只是让1988年真正实现了
在纸张上的纸张明确来访Menot
充分路口和本金幸运的是我没有去
这里是换药转向另一个一日游的自由形式
谁是不上台面
谁在桌子上假
幸运的是,我走开
幸运的是,我很快就死了
只要有日常佩蓓一门学科
谁会让您在那里
关不
关闭原因
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
说出来的澄清
要访问一个趔土星
在太平洋
什么是会落在1988年
漆1988年
刷上1988年
回访1988年
坐在眼前的1988年
爱在1987年之间的博弈年至1989年
简单和复杂转移到1990年
所有要去看看到1988年
我的音乐和唱歌,如果1988年关闭
幸运的是我没有去
幸运的是我有错
幸运的是,我嫁不金
具有u简化我的专辑通道1天
我只是跑遇见幸运的是,当天在别人我知道是谁
这是1988年的错
点¯x文本到滋贺县或米洛
哦,我发现上帝不是取悦我的泪
只是让1988年走了
只是让1988年真正实现了
在纸张上的纸张明确来访Menot
充分路口和本金幸运的是我没有去
这里是换药转向另一个一日游的自由形式
谁是不上台面
谁在桌子上假
幸运的是,我走开
幸运的是,我很快就死了
只要有日常佩蓓一门学科
谁会让您在那里
关不
关闭原因
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
达姆达姆达姆达姆
说出来的澄清
要访问一个趔土星
在太平洋
什么是会落在1988年
漆1988年
刷上1988年
回访1988年
坐在眼前的1988年
爱在1987年之间的博弈年至1989年
简单和复杂转移到1990年
所有要去看看到1988年
我的音乐和唱歌,如果1988年关闭

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces