YL'S 品牌专卖店/ NINTENDO JAPAN INC. feat.scoop toys 品牌广告主题曲 作词:YL 作曲:YL 编曲:YL 制作人: SWEDEN ARTIST

YL'S 品牌专卖店/ NINTENDO JAPAN INC. feat.scoop toys 品牌广告主题曲
作词:YL
作曲:YL
编曲:YL  
制作人: SWEDEN ARTIST

用微笑 再生力量永远长大 我们 一路都是我青春
用条件 复古拥抱所有力量 我们 期待一路涨永生

代表 我的品牌 YL'S 品牌专卖店
玩儿永生从复古带到时代的改变 变成现代

喜欢一样的玩具 我喜欢玩的玩具
is crazy is buzz is modern technology

跨越无限的具体 拥抱再生的玩具
another day another year another celebration
to scoop toys

冲忙现实无赖的生活 拥抱超越的生活
带我去到外面的北风 来不及实现而辽阔
设计 动画 片段 概念 超级 试探
用我表白的对话 一颗善良的小时光
成为梦达

用微笑 再生力量永远长大 我们 一路都是我青春
用条件 复古拥抱所有力量 我们 期待一路涨永生

代表 我的品牌 YL'S 品牌专卖店
玩儿永生从复古带到时代的改变 变成现代

喜欢一样的玩具 我喜欢玩的玩具
is crazy is buzz is modern technology

跨越无限的具体 拥抱再生的玩具
another day another year another celebration
to scoop toys

冲忙现实无赖的生活 拥抱超越的生活
带我去到外面的北风 来不及实现而辽阔
设计 动画 片段 概念 超级 试探
用我表白的对话 一颗善良的小时光
成为梦达

用微笑 再生力量永远长大 我们 一路都是我青春
用条件 复古拥抱所有力量 我们 期待一路涨永生

代表 我的品牌 YL'S 品牌专卖店
玩儿永生从复古带到时代的改变 变成现代

喜欢一样的玩具 我喜欢玩的玩具
is crazy is buzz is modern technology

跨越无限的具体 拥抱再生的玩具
another day another year another celebration
to scoop toys

冲忙现实无赖的生活 拥抱超越的生活
带我去到外面的北风 来不及实现而辽阔
设计 动画 片段 概念 超级 试探
用我表白的对话 一颗善良的小时光
成为梦达

用微笑 再生力量永远长大 我们 一路都是我青春
用条件 复古拥抱所有力量 我们 期待一路涨永生

代表 我的品牌 YL'S 品牌专卖店
玩儿永生从复古带到时代的改变 变成现代

喜欢一样的玩具 我喜欢玩的玩具
is crazy is buzz is modern technology

跨越无限的具体 拥抱再生的玩具
another day another year another celebration
to scoop toys

冲忙现实无赖的生活 拥抱超越的生活
带我去到外面的北风 来不及实现而辽阔
设计 动画 片段 概念 超级 试探
用我表白的对话 一颗善良的小时光
成为梦达

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces