忌日婚纱 Japanese wedding dress song/lyricist/composer by YL 作词:YL 作曲:YL 编曲:YL 制作人: YL 导演: YL

忌日婚纱 Japanese wedding dress
song/lyricist/composer by YL

作词:YL
作曲:YL
编曲:YL
制作人: YL
导演: YL

O.S: Sound of D.J wedding from Japanese wedding dress
Congratulations and conversation between of us
I loved to say thanks to all the invited persons and close the ceremony about both of us
来自日本婚纱的D.J婚礼的声音
祝贺我们之间的对话

我衷心感谢所有邀请的人员,并结束了我们两人的仪式

单曲入围一百奖:范尔花 Van der Flower new single in Top 15 Billboard

我记忆眼看你的视线变得模糊 变得淡色炎爆的蜕变而传呼
分手之类仿佛像一秒钟的可以生乎 明知道我还是乐观的对待你们全部

我还有欣赏你的在乎 在乎 掩蔽之中真的关注我要的福
chorus:
记忆你的婚纱 让忌日不再牵挂
我中浪漫 一瓢失散 人间变得彷徨
我中浪漫 一律失散 真的可惜不再为我爱的失守
对一点振臂 况且也是让我看一回头

我记忆眼看你的视线变得模糊 变得淡色炎爆的蜕变而传呼
分手之类仿佛像一秒钟的可以生乎 明知道我还是乐观的对待你们全部

我还有欣赏你的在乎 在乎 掩蔽之中真的关注我要的福
chorus:
记忆你的婚纱 让忌日不再牵挂
我中浪漫 一瓢失散 人间变得彷徨
我中浪漫 一律失散 真的可惜不再为我爱的失守
对一点振臂 况且也是让我看一回头

我记忆眼看你的视线变得模糊 变得淡色炎爆的蜕变而传呼
分手之类仿佛像一秒钟的可以生乎 明知道我还是乐观的对待你们全部

我还有欣赏你的在乎 在乎 掩蔽之中真的关注我要的福
chorus:
记忆你的婚纱 让忌日不再牵挂
我中浪漫 一瓢失散 人间变得彷徨
我中浪漫 一律失散 真的可惜不再为我爱的失守
对一点振臂 况且也是让我看一回头

我记忆眼看你的视线变得模糊 变得淡色炎爆的蜕变而传呼
分手之类仿佛像一秒钟的可以生乎 明知道我还是乐观的对待你们全部

我还有欣赏你的在乎 在乎 掩蔽之中真的关注我要的福
chorus:
记忆你的婚纱 让忌日不再牵挂
我中浪漫 一瓢失散 人间变得彷徨
我中浪漫 一律失散 真的可惜不再为我爱的失守
对一点振臂 况且也是让我看一回头

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces