爱要等于自己等于你 Love is equal to yourself 原来才是爱你 The original is love you song/lyricist/composer by YL 作词:姚若龙/YL 作曲:郑楠/徐佳莹/YL 编曲:YL 制作人: YL 导演: 黄中平

爱要等于自己等于你 Love is equal to yourself
原来才是爱你 The original is love you
song/lyricist/composer by YL
作词:姚若龙/YL
作曲:郑楠/徐佳莹/YL
编曲:YL
制作人: YL
导演: 黄中平

我原来才是爱你 
我原来才是谜底
请让我可以 把过去偏偏走向这里

不愿意为了自己
不愿为是否才是 伏笔
这样的爱情 让人寻觅 腐败也装佛地

我原为让我自己
我愿为是否珍惜
请让我希望 走向前方才让过去不迷惘

不解释亲吻整理
不怀疑过去还会过去
这样的幸福 我也接受得到我才让爱是你

爱要等于自己 才要等于你
幸福的车站 我装满了行李 走过人山人海
装满我的幸福 我以为过往 不必要做朋友

人间实地 踏出迷惘 过往 绝望 和 兴旺
难得在朋友里面 意识到了健忘
不灰心等待 等了好久的联络 让我每一次都是祈望
给予我的那答案 才让我不忙

我原来才是爱你 
我原来才是谜底
请让我可以 把过去偏偏走向这里

不愿意为了自己
不愿为是否才是 伏笔
这样的爱情 让人寻觅 腐败也装佛地

我原为让我自己
我愿为是否珍惜
请让我希望 走向前方才让过去不迷惘

不解释亲吻整理
不怀疑过去还会过去
这样的幸福 我也接受得到我才让爱是你

人间实地 踏出迷惘 过往 绝望 和 兴旺
难得在朋友里面 意识到了健忘
不灰心等待 等了好久的联络 让我每一次都是祈望
给予我的那答案 才让我不忙

我原来才是爱你 
我原来才是谜底
请让我可以 把过去偏偏走向这里

不愿意为了自己
不愿为是否才是 伏笔
这样的爱情 让人寻觅 腐败也装佛地

我原为让我自己
我愿为是否珍惜
请让我希望 走向前方才让过去不迷惘

不解释亲吻整理
不怀疑过去还会过去
这样的幸福 我也接受得到我才让爱是你

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces