幼稚的行为倒是二一世纪的人在跳舞 这一番的地府变成了渣物 人际观念 不懂得观赏 忽必生态的变化 要不是你说出口 我就不会变得动物 要不是你砍头 我的头脑就不会爆浆 要不是你说出去 我还可以依恋旧性患 这是什么时代了 这是社么讨论啊 杀头你的化妆 杀头你的爆浆 关键的时刻就是人卖的收录 不是观赏 只有欣赏 杀头你 这一刀扎在你身上告诉你变态还有变态你别疯狂迷恋我的生物这二刀扎在你身上告诉你幼稚的恋曲就是别走进我身旁这三刀除掉你告诉你别走进来看我脱裤懒人就是爱睡觉他们喜欢走在这广场里面好变态的亚罗利亚人放下身段回避滚烫饭碗里渣物無有生有变成了这些人的喜爱辣年糕好吃头爆浆的血都煮滚在电锅里看看比我喜欢还是你比我还喜欢朴素和点饭杀头留下的刀🔪都适合在里面煮人饭吃把人烧成灰烬给他们饲养在浴缸里这都是人要面对死去的礼物不要好好睡觉在家里就到处走在广场里这些人太喜欢爱了就死掉的感觉缓缓的一日走进了面对失去的道路把这些同性的人杀掉滚烫在瓜肉里顿饭吃很可怜的是我不会再去基隆里做工了那些人都是我读书的时候记仇的人我要一个个给他们按他命药吃了就睡觉别再走进来我不喜欢你们一个个喂饱就去人间睡觉这一拔掉就是我死去的礼物为了前仇大恨的时候我是不会安宁的死去就是要你们 “杀头”。

幼稚的行为倒是二一世纪的人在跳舞 这一番的地府变成了渣物 人际观念 不懂得观赏 忽必生态的变化 要不是你说出口 我就不会变得动物 要不是你砍头 我的头脑就不会爆浆 要不是你说出去 我还可以依恋旧性患 这是什么时代了 这是社么讨论啊 杀头你的化妆 杀头你的爆浆 关键的时刻就是人卖的收录 不是观赏 只有欣赏 杀头你 这一刀扎在你身上告诉你变态还有变态你别疯狂迷恋我的生物这二刀扎在你身上告诉你幼稚的恋曲就是别走进我身旁这三刀除掉你告诉你别走进来看我脱裤懒人就是爱睡觉他们喜欢走在这广场里面好变态的亚罗利亚人放下身段回避滚烫饭碗里渣物無有生有变成了这些人的喜爱辣年糕好吃头爆浆的血都煮滚在电锅里看看比我喜欢还是你比我还喜欢朴素和点饭杀头留下的刀🔪都适合在里面煮人饭吃把人烧成灰烬给他们饲养在浴缸里这都是人要面对死去的礼物不要好好睡觉在家里就到处走在广场里这些人太喜欢爱了就死掉的感觉缓缓的一日走进了面对失去的道路把这些同性的人杀掉滚烫在瓜肉里顿饭吃很可怜的是我不会再去基隆里做工了那些人都是我读书的时候记仇的人我要一个个给他们按他命药吃了就睡觉别再走进来我不喜欢你们一个个喂饱就去人间睡觉这一拔掉就是我死去的礼物为了前仇大恨的时候我是不会安宁的死去就是要你们 “杀头”。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces