杰西卡爵士乐 Jessica JAZZ*/专辑最后一首 第十二波主打 作词:YL/Miyasaki Matsushima 宮崎松島/海聯艘 Ridae Hae 作曲:YL/Miyasaki Matsushima 宮崎松島/海聯艘 Ridae Hae 编曲:YL/Jessica M 制作人:BILLY AND GRAMA (法国)SKLOVAMAN HANKRJ (冰岛) 演唱:YL

杰西卡爵士乐 Jessica JAZZ*/专辑最后一首 第十二波主打
作词:YL/Miyasaki Matsushima 宮崎松島/海聯艘 Ridae Hae
作曲:YL/Miyasaki Matsushima 宮崎松島/海聯艘 Ridae Hae
编曲:YL/Jessica M
制作人:BILLY AND GRAMA (法国)SKLOVAMAN HANKRJ (冰岛)
演唱:YL

又达到了一 份
深田的公职
无所不在 我没有强求
不做也罢了
我没有感情
能让时间规定我的制度

我的脾气像个火焰
我的样貌像个砂岩
我的坏动作戏做撒丫
谁管得我的动作
并不是你的乐园

还没有截断
这消息传出
我还没用完我的 大打
我开门见山 又是另外的一座山
空气有的弊端 这份融洽
Ho...当时我小的时候 有多可爱
Ho...我是个创作的神人 无需要澎湃

我的脾气像个火焰
我的样貌像个砂岩
我的坏动作戏做撒丫
谁管得我的动作
并不是你的乐园

我的音乐钱财之分
我的部落格红到全世界
我的人气王国世界的每个角落
我是我的人爱做我不懂

我...我...
来一点 杰西卡爵士乐
不同的坏脾气 不同的类耳语 不同的样子写给三分的自己
不用我来召唤你 你为什么我不听 管我的三藩市的类耳语
La...pour amour
La...pour ces ta mour

我的脾气像个火焰
我的样貌像个砂岩
我的坏动作戏做撒丫
谁管得我的动作
并不是你的乐园
我的音乐钱财之分
我的部落格红到全世界
我的人气王国世界的每个角落
我是我的人爱做我不懂

別の人に手を差し伸べる
深田市役所
私は促していません
しないでください。
気持ちがない
私のシステムを規定する時間を取ってください

私の気性は炎のようです
私の外観は砂岩のようです
私の悪い行動ドラマはそれをやっています。
だれが私の行動を管理しますか?
あなたの楽園じゃない

まだ切り捨てられていません
ニュースが出ました
私はまだ大きな戦いを使い果たしていません。
私はドアともう一つの山にいます。
空気の欠点、この調和
Ho ...私が子供の頃、なんてかわいいの?
Ho ...私は創造的な神です。

私の気性は炎のようです
私の外観は砂岩のようです
私の悪い行動遊びは終わった
だれが私の行動を管理しますか?
あなたの楽園じゃない

私の音楽のお金
私のブログは世界中で赤いです
私の人気のある王国の世界の隅々
私は私の人です、私はするのが大好きです、私は理解していません。

私は……私は…
少し来てジェシカジャズ
気分が違う、ささやくが違う、自分の3点に書く方法が違う
召喚のために電話してはいけません。サンフランシスコでスラングを聞いていないのはなぜですか?
ラ...アムールを注ぐ
La ... Cour ta ta mour

私の気性は炎のようです
私の外観は砂岩のようです
私の悪い行動ドラマはそれをやっています。
だれが私の行動を管理しますか?
あなたの楽園じゃない
私の音楽のお金
私のブログは世界中で赤いです
私の人気のある王国の世界の隅々
私は私の人です、私はするのが大好きです、私は理解していません。



Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces