YL 2019 may album :coming soon. ourealoveverafaj 我们的爱在永恒的拉法 1.死毙末生 2.人间的过客 3.只不过是 4.图写家 5.我们的爱在永恒的拉法 6.单。陌生 7.灵魂的水花 8.我的生命没有留下任何遗憾 9.装满心里的空题 10.死末春秋

YL 2019 may album :coming soon. ourealoveverafaj our real love ever rafaj

我们的爱在永恒的拉法 1.死毙末生 2.人间的过客 3.只不过是 4.图写家 5.我们的爱在永恒的拉法 6.单。陌生 7.灵魂的水花 8.我的生命没有留下任何遗憾 9.装满心里的空题 10.死末春秋 11.每一个人都是全民艺术家


死毙末生
yl

死里逃生 默读 我的乐章
缓和祝福 默写 我的快乐
以为得到爱 是否 感伤 捏哭
独自伤悲 一个人走 在 这座城市 里面

往外看出 日出 有些快乐
纷扰不定 日落 有些颜色
那一座得到爱的伤感 迂回写下的祝贺
难道悲伤不是因为快乐

这一等 等到 等到的 祝福
这一刻 的陌生 脸颊概念复制 悲苦
我用 轮回 要过得人生又如何
你是太阳的安抚 有写下的祝福

这一回 回到 拾年的 永恒
代表的人迹 写照 互补神色 的哭呢
换回人生 死里的默认 我要等悲伤
那一会 你的早泄 有个故事是死毙末生

往外看出 日出 有些快乐
纷扰不定 日落 有些颜色
那一座得到爱的伤感 迂回写下的祝贺
难道悲伤不是因为快乐

这一等 等到 等到的 祝福
这一刻 的陌生 脸颊概念复制 悲苦
我用 轮回 要过得人生又如何
你是太阳的安抚 有写下的祝福

这一回 回到 拾年的 永恒
代表的人迹 写照 互补神色 的哭呢
换回人生 死里的默认 我要等悲伤
那一会 你的早泄 有个故事是死毙末生

Dead End
Yl


Escape from the dead, silent reading, my movement
Relieve blessing, meditation, my happiness
I thought I was loved, I was sentimental, I was crying.
Alone sad, alone, walking in the city

Look out, sunrise, some happiness
Uncertainty, sunset, some colors
That one is sad to get love.
Is sadness not because of happiness?

This wait waits for the blessing
This moment's strange cheek concept copying sadness
I use reincarnation, how can I live my life?
You are the comfort of the sun, the blessing of writing

This time back to the eternal
The representative’s traces of humanity
In exchange for life, the default in death, I have to wait for sadness.
That time, your premature ejaculation, there is a story that is dead and dead.

Look out, sunrise, some happiness
Uncertainty, sunset, some colors
That one is sad to get love.
Is sadness not because of happiness?

This wait waits for the blessing
This moment's strange cheek concept copying sadness
I use reincarnation, how can I live my life?
You are the comfort of the sun, the blessing of writing

This time back to the eternal
The representative’s traces of humanity
In exchange for life, the default in death, I have to wait for sadness.

That time, your premature ejaculation, there is a story that is dead and dead.

只不過是...
yl/yakrl

verse1
声音 中 的一种自然 只不过是。。。
颜色 中 调坊自由给 自己一种感情。。。

为什么 为什么 我还问了 为什么
到底是什么 让我心中变 自然

爱情的苦涩 我的颜色 好多的苦乐 寻回的沼泽
原来什么都一样 原子力的独特 像我一样 像我自然

告诉了你 我只不过是 一个人走

verse2
相依 总是让我变特别
背景 生活一种突然的卡勒

让我走 一个人走 相依为命的自由
我的爱 在这里 看见每一个 背景 有我的你 原来的自己

verse3 + chorus

为什么 爱情苦乐 好过的生活
为了你 爱情中的防守 远离的逃脱
还爱呢

只不过是。。。那样的你 原来的我
还是好好的感情之首 为别人不谈放纵
只不过是。。。圆满的营络 给我的一种生活方式好不过
带点苦涩 未必取舍 让自己的方式变成了像别离好久一样 我还是对待的好生活
依旧唱着

verse1
声音 中 的一种自然 只不过是。。。
颜色 中 调坊自由给 自己一种感情。。。

为什么 为什么 我还问了 为什么
到底是什么 让我心中变 自然

爱情的苦涩 我的颜色 好多的苦乐 寻回的沼泽
原来什么都一样 原子力的独特 像我一样 像我自然

告诉了你 我只不过是 一个人走

verse2
相依 总是让我变特别
背景 生活一种突然的卡勒

让我走 一个人走 相依为命的自由
我的爱 在这里 看见每一个 背景 有我的你 原来的自己

verse3 + chorus

为什么 爱情苦乐 好过的生活
为了你 爱情中的防守 远离的逃脱
还爱呢

只不过是。。。那样的你 原来的我
还是好好的感情之首 为别人不谈放纵
只不过是。。。圆满的营络 给我的一种生活方式好不过
带点苦涩 未必取舍 让自己的方式变成了像别离好久一样 我还是对待的好生活
依旧唱着

verse3 + chorus

为什么 爱情苦乐 好过的生活
为了你 爱情中的防守 远离的逃脱
还爱呢

只不过是。。。那样的你 原来的我
还是好好的感情之首 为别人不谈放纵
只不过是。。。圆满的营络 给我的一种生活方式好不过
带点苦涩 未必取舍 让自己的方式变成了像别离好久一样 我还是对待的好生活
依旧唱着

装满心里的空题 Filled with empty questions in my heart
yl

I asked a question?
Where do you from?
I from Century And Destiny

The feeling in my heart will burned a flame of desire
Love and Anger
Love and Panorama
Love and Disturb

Could you like more about the sequence and answer
Here I come...

我问了一个问题?
你从哪里来?
我来自世纪与命运

我心中的感觉会燃烧出欲望的火焰
爱与愤怒
爱和全景
爱与骚扰

你能更多地了解序列和答案吗?

我来了...

灵魂的水花 Fleur d'âme/Soul flower feat. Jampazor Rofkinselive
yl

I'm rock
I'm rock to the flower
I'm maintain
I'm maintain my soul to fill the air
Live is no wonder you like
Live is no wonder you dislike
Is upon the power of the soul with the flower
Just rock it the soul flower
我是摇滚乐
我摇摇欲坠
我保持
我保持灵魂充满空气
生活也难怪你喜欢
活着难怪你不喜欢
灵魂的力量与花朵有关

只是摇滚灵魂之花
Je suis rock
Je suis rock à la fleur
Je maintiens
Je maintiens mon âme pour remplir l'air
Live n'est pas étonnant que vous aimez
Live n'est pas étonnant que tu n'aimes pas
Est sur le pouvoir de l'âme avec la fleur

Il suffit de bercer la fleur de l'âme

人间的过客Passage Humain/我不过是人间的过客
yl

时光的匆匆 水儿倒流
茫然中生活 夕颜到懂

才 看见幸福的生活 明白什么叫爱情 让我看懂

离别的生活 逆转乾坤
放白的滑落 四季对我

难得 才取舍 一遍的喜悦和明远 了解才明白 这样的生活

人间的过客 任凭我都懂什么 才是 哪怕爱情 原来才复明苛求
人间的倒映 让我觉得爱情 本来就实现 我的梦 我的圆融 一样的霎那生活

Le temps presse
La vie dans les airs

J'ai vu une vie heureuse, je comprends ce qu'est l'amour, laisse-moi comprendre.

La vie de séparation, inverser
Blanchiment glisse, quatre saisons contre moi

Il est rare de choisir la joie et la clairvoyance pour comprendre cette vie.

Les passagers du monde, laissez-moi savoir quel est le seul amour, l'original est ravivé

Le reflet du monde me fait sentir que l'amour a toujours réalisé mes rêves, mon harmonie, la même vie

每一个人都是全民艺术家
yl

跌倒了 再站起来 我的关怀 不只是关怀 
累格 都是 每个空洞补了一个洞 再次得到的 新的感动 
我的日子像一本富士山日记 天天拥抱新的那份感动 
我的床架 有份书架 因为爱得本来就感动 每个人都是全民艺术家 
我的天堂那个伤疤 好痛好得如此感动 
原来我可以选择爱得永恒的那一刻 生词眷恋 
写末纯洁 上天祈求的相对 一颗刹那的开始 
我的全民都有你 在我心中 每一个人都是全民艺术家

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces