#哲学之歌 song of philosophy 作词/作曲/编曲/制作人:yL

Best 52+ Philosophical Wallpapers on HipWallpaper | Philosophical ...#哲学之歌 song of philosophy
作词/作曲/编曲/制作人:yL

我不懂得科学是什么
好多个宇宙间的你和我
一起来作伴 一起来读书
一起来参考哲学的学问
世通八大路上的行人
走走摇摇晃晃
日复一日颠倒是非 真的难搞我的惦记应哲学
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不消耗荒废的努力
哪怕时间对得起你们负责人
带我长大好奇的味道 和绳索
难得要交给我自己揣测 背负的人有时间可以慢慢默认
同样的时间在敲打我们 浓烟的味道 和吸烟的成晚 不浓而要
那是给了我们最大的记号
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不懂得科学是什么
好多个宇宙间的你和我
一起来作伴 一起来读书
一起来参考哲学的学问
世通八大路上的行人
走走摇摇晃晃
日复一日颠倒是非 真的难搞我的惦记应哲学
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不消耗荒废的努力
哪怕时间对得起你们负责人
带我长大好奇的味道 和绳索
难得要交给我自己揣测 背负的人有时间可以慢慢默认
同样的时间在敲打我们 浓烟的味道 和吸烟的成晚 不浓而要
那是给了我们最大的记号
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不懂得科学是什么
好多个宇宙间的你和我
一起来作伴 一起来读书
一起来参考哲学的学问
世通八大路上的行人
走走摇摇晃晃
日复一日颠倒是非 真的难搞我的惦记应哲学
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不消耗荒废的努力
哪怕时间对得起你们负责人
带我长大好奇的味道 和绳索
难得要交给我自己揣测 背负的人有时间可以慢慢默认
同样的时间在敲打我们 浓烟的味道 和吸烟的成晚 不浓而要
那是给了我们最大的记号
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不懂得科学是什么
好多个宇宙间的你和我
一起来作伴 一起来读书
一起来参考哲学的学问
世通八大路上的行人
走走摇摇晃晃
日复一日颠倒是非 真的难搞我的惦记应哲学
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不消耗荒废的努力
哪怕时间对得起你们负责人
带我长大好奇的味道 和绳索
难得要交给我自己揣测 背负的人有时间可以慢慢默认
同样的时间在敲打我们 浓烟的味道 和吸烟的成晚 不浓而要
那是给了我们最大的记号
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不懂得科学是什么
好多个宇宙间的你和我
一起来作伴 一起来读书
一起来参考哲学的学问
世通八大路上的行人
走走摇摇晃晃
日复一日颠倒是非 真的难搞我的惦记应哲学
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不消耗荒废的努力
哪怕时间对得起你们负责人
带我长大好奇的味道 和绳索
难得要交给我自己揣测 背负的人有时间可以慢慢默认
同样的时间在敲打我们 浓烟的味道 和吸烟的成晚 不浓而要
那是给了我们最大的记号
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不懂得科学是什么
好多个宇宙间的你和我
一起来作伴 一起来读书
一起来参考哲学的学问
世通八大路上的行人
走走摇摇晃晃
日复一日颠倒是非 真的难搞我的惦记应哲学
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不消耗荒废的努力
哪怕时间对得起你们负责人
带我长大好奇的味道 和绳索
难得要交给我自己揣测 背负的人有时间可以慢慢默认
同样的时间在敲打我们 浓烟的味道 和吸烟的成晚 不浓而要
那是给了我们最大的记号
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不懂得科学是什么
好多个宇宙间的你和我
一起来作伴 一起来读书
一起来参考哲学的学问
世通八大路上的行人
走走摇摇晃晃
日复一日颠倒是非 真的难搞我的惦记应哲学
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我不消耗荒废的努力
哪怕时间对得起你们负责人
带我长大好奇的味道 和绳索
难得要交给我自己揣测 背负的人有时间可以慢慢默认
同样的时间在敲打我们 浓烟的味道 和吸烟的成晚 不浓而要
那是给了我们最大的记号
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着
我喜欢哲学的顾问 我喜欢天空有蓝色
茫茫人海中之间你和我 我相信大家都有目共睹
不要荒废哲学的誓言 给我勇气的时间带走了一切
你我之间的默认也是相同反复着

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces