一扫而空:空窗的意境 Swept away: the mood of the empty window 作词/作曲/编曲/制作人:yL/空白视野团队Blank Vision Team

站在窗前孤独的图片

一扫而空:空窗的意境
Swept away: the mood of the empty window
作词/作曲/编曲/制作人:yL/空白视野团队Blank Vision Team

最可怜的孩子 走过了
最美丽的预言 向东漂流
我的你 感谢了 最纯洁的世界 想到我了
那灼伤的伤口 留给纪念的你

孩子般的快乐 遇上最纯洁的你
孩子们的童年 永不消失
感谢了我的他 你的我 世界更快乐 无比
对着我的视野 看清楚的你

啦啦飘雨的哗啦啦 世界更美好 
那个纯真童年的年代 待遇牵引
靠近身边的自己流传了世纪的相遇
我的心给了你 最初的自己

啦啦飘荡的生呼吸 欲言又止美好
当我遇上不同的你 给自己意识窒息
童年的少时 眼前看出美好的言语
联想到国度的风雨

最可怜的孩子 走过了
最美丽的预言 向东漂流
我的你 感谢了 最纯洁的世界 想到我了
那灼伤的伤口 留给纪念的你

孩子般的快乐 遇上最纯洁的你
孩子们的童年 永不消失
感谢了我的他 你的我 世界更快乐 无比
对着我的视野 看清楚的你

啦啦飘雨的哗啦啦 世界更美好 
那个纯真童年的年代 待遇牵引
靠近身边的自己流传了世纪的相遇
我的心给了你 最初的自己

啦啦飘荡的生呼吸 欲言又止美好
当我遇上不同的你 给自己意识窒息
童年的少时 眼前看出美好的言语
联想到国度的风雨

啦啦飘雨的哗啦啦 世界更美好 
那个纯真童年的年代 待遇牵引
靠近身边的自己流传了世纪的相遇
我的心给了你 最初的自己

啦啦飘荡的生呼吸 欲言又止美好
当我遇上不同的你 给自己意识窒息
童年的少时 眼前看出美好的言语
联想到国度的风雨

pre-chorus: 点滴的雨水 看尽我们的窗前
小时的雨滴 恋上快乐的油画
桑开遇见正比 实景的恋曲 才让我想到快乐之花

啦啦飘雨的哗啦啦 世界更美好 
那个纯真童年的年代 待遇牵引
靠近身边的自己流传了世纪的相遇
我的心给了你 最初的自己

啦啦飘荡的生呼吸 欲言又止美好
当我遇上不同的你 给自己意识窒息
童年的少时 眼前看出美好的言语
联想到国度的风雨

啦啦飘雨的哗啦啦 世界更美好 
那个纯真童年的年代 待遇牵引
靠近身边的自己流传了世纪的相遇
我的心给了你 最初的自己

啦啦飘荡的生呼吸 欲言又止美好
当我遇上不同的你 给自己意识窒息
童年的少时 眼前看出美好的言语
联想到国度的风雨

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces