会写歌de La Vie CAN WRITE THE SONG DE LA VIE/第六主打 第一版 作词/作曲/编曲/制作人:yL

会写歌de La Vie CAN WRITE THE SONG DE LA VIE/第六主打
第一版
作词/作曲/编曲/制作人:yL

会写歌 不至于会写歌 告诉我今天是什么
天空降临一朵梅花 我的心上的人 就像是一条河
如果宁愿 带我去看世界 最美好的是自己 的快乐
生活将写成歌 如果宁愿 降落的花朵

如果我会写歌 成长的几率变成失败的无花果
等待的一阵风 仅仅吹起了生活每个如果
但是我 不会写歌 成全你的信仰将我变成如果
但我要快乐的成长今天将会是什么 给我生活

会写歌 不至于会写歌 告诉我今天是什么
天空降临一朵梅花 我的心上的人 就像是一条河
如果宁愿 带我去看世界 最美好的是自己 的快乐
生活将写成歌 如果宁愿 降落的花朵

如果我会写歌 成长的几率变成失败的无花果
等待的一阵风 仅仅吹起了生活每个如果
但是我 不会写歌 成全你的信仰将我变成如果
但我要快乐的成长今天将会是什么 给我生活

如果我会写歌 成长的几率变成失败的无花果
等待的一阵风 仅仅吹起了生活每个如果
但是我 不会写歌 成全你的信仰将我变成如果
但我要快乐的成长今天将会是什么 给我生活

把风段的太极 炼成空的视野将会成全我所谓的如果
仅仅拥抱你每一段快乐生活慢慢成为了如果

如果我会写歌 成长的几率变成失败的无花果
等待的一阵风 仅仅吹起了生活每个如果
但是我 不会写歌 成全你的信仰将我变成如果
但我要快乐的成长今天将会是什么 给我生活

如果我会写歌 成长的几率变成失败的无花果
等待的一阵风 仅仅吹起了生活每个如果
但是我 不会写歌 成全你的信仰将我变成如果
但我要快乐的成长今天将会是什么 给我生活

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces