YL 2050 New Album 偷看掉我的词 第七波 单曲 :鏽重奏 Emerald 作词/作曲/编曲/制作人:yL/HOI coming soon 25.11.2020 O.S:人最好给我下地狱。

YL 2050 New Album 偷看掉我的词 
第七波 单曲 :
鏽重奏 Emerald 
作词/作曲/编曲/制作人:yL/HOI
coming soon 25.11.2020
 
O.S:
人最好给我下地狱。
地狱就是人住的地方,就像是现代的人。

吐出血,呕吐的食物
关口里太多垃圾的包裹
丢上去,丢下去 收拾
我不会在你来的时候问候你是谁

像瓶子 装满呕吐的血
在那边 也不让任何人是谁
在这边 就是垃圾的人堆在这边
像个垃圾场的人群 趴趴 走来走去

住在 鏽重奏 的牢里

新鲜的花 都枯萎了
太死板的人 不要对这些人说多话
有的人 是有心计的
走在这条街 赶快走回去人间

连你的老人都说英女王快点离去吧
不要再这里待物我们的时间
走去看世界 走回去看人间
这里不是我想你们惹我的地方

又一轮的猖狂人喜欢在我的世界里摸我的底
这些无类生病的人是什么东西
就像是被抛弃的垃圾说 我是垃圾
在这里看见的人都似乎都不是人 而且是垃圾的人

调回头看 不论不问 的 绝物是垃圾生物
太多人可耻了 抄袭一堆我的事物
变得像没有任凭的一种反类 觉得是生物
觉得像一种恶劣的行为 要爆发了
等下就知道了

没有理由的生态 就是没有荒废的草地
很多食物都是人丢出来的
很多我的垃圾都是人泛滥的
很多变态的人就是生长在这里
看似乎像狗品的泛滥人类在这里漩涡

一堆字体都是翻译从我的字典里
真的是唔觉无类的人啊 先登知

吐出血,呕吐的食物
关口里太多垃圾的包裹
丢上去,丢下去 收拾
我不会在你来的时候问候你是谁

像瓶子 装满呕吐的血
在那边 也不让任何人是谁
在这边 就是垃圾的人堆在这边
像个垃圾场的人群 趴趴 走来走去

住在 鏽重奏 的牢里

新鲜的花 都枯萎了
太死板的人 不要对这些人说多话
有的人 是有心计的
走在这条街 赶快走回去人间

连你的老人都说英女王快点离去吧
不要再这里待物我们的时间
走去看世界 走回去看人间
这里不是我想你们惹我的地方

又一轮的猖狂人喜欢在我的世界里摸我的底
这些无类生病的人是什么东西
就像是被抛弃的垃圾说 我是垃圾
在这里看见的人都似乎都不是人 而且是垃圾的人

调回头看 不论不问 的 绝物是垃圾生物
太多人可耻了 抄袭一堆我的事物
变得像没有任凭的一种反类 觉得是生物
觉得像一种恶劣的行为 要爆发了
等下就知道了

没有理由的生态 就是没有荒废的草地
很多食物都是人丢出来的
很多我的垃圾都是人泛滥的
很多变态的人就是生长在这里
看似乎像狗品的泛滥人类在这里漩涡

一堆字体都是翻译从我的字典里
真的是唔觉无类的人啊 先登知

吐出血,呕吐的食物
关口里太多垃圾的包裹
丢上去,丢下去 收拾
我不会在你来的时候问候你是谁

像瓶子 装满呕吐的血
在那边 也不让任何人是谁
在这边 就是垃圾的人堆在这边
像个垃圾场的人群 趴趴 走来走去

住在 鏽重奏 的牢里

新鲜的花 都枯萎了
太死板的人 不要对这些人说多话
有的人 是有心计的
走在这条街 赶快走回去人间

连你的老人都说英女王快点离去吧
不要再这里待物我们的时间
走去看世界 走回去看人间
这里不是我想你们惹我的地方

又一轮的猖狂人喜欢在我的世界里摸我的底
这些无类生病的人是什么东西
就像是被抛弃的垃圾说 我是垃圾
在这里看见的人都似乎都不是人 而且是垃圾的人

调回头看 不论不问 的 绝物是垃圾生物
太多人可耻了 抄袭一堆我的事物
变得像没有任凭的一种反类 觉得是生物
觉得像一种恶劣的行为 要爆发了
等下就知道了

没有理由的生态 就是没有荒废的草地
很多食物都是人丢出来的
很多我的垃圾都是人泛滥的
很多变态的人就是生长在这里
看似乎像狗品的泛滥人类在这里漩涡

一堆字体都是翻译从我的字典里
真的是唔觉无类的人啊 先登知

吐出血,呕吐的食物
关口里太多垃圾的包裹
丢上去,丢下去 收拾
我不会在你来的时候问候你是谁

像瓶子 装满呕吐的血
在那边 也不让任何人是谁
在这边 就是垃圾的人堆在这边
像个垃圾场的人群 趴趴 走来走去

住在 鏽重奏 的牢里

新鲜的花 都枯萎了
太死板的人 不要对这些人说多话
有的人 是有心计的
走在这条街 赶快走回去人间

连你的老人都说英女王快点离去吧
不要再这里待物我们的时间
走去看世界 走回去看人间
这里不是我想你们惹我的地方

又一轮的猖狂人喜欢在我的世界里摸我的底
这些无类生病的人是什么东西
就像是被抛弃的垃圾说 我是垃圾
在这里看见的人都似乎都不是人 而且是垃圾的人

调回头看 不论不问 的 绝物是垃圾生物
太多人可耻了 抄袭一堆我的事物
变得像没有任凭的一种反类 觉得是生物
觉得像一种恶劣的行为 要爆发了
等下就知道了

没有理由的生态 就是没有荒废的草地
很多食物都是人丢出来的
很多我的垃圾都是人泛滥的
很多变态的人就是生长在这里
看似乎像狗品的泛滥人类在这里漩涡

一堆字体都是翻译从我的字典里
真的是唔觉无类的人啊 先登知

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces