无情的花色/2021 哈比牛年 YL CNY 2021 Collaboration 专辑概念主题曲 作词/作曲/编曲/制作人:YL/MAMA


无情的花色/2021 哈比牛年 YL CNY 2021 Collaboration 专辑概念主题曲

作词/作曲/编曲/制作人:YL/MAMA


它飘着 香奈儿的花🌸
无情的倔强的时分
告诉我你和他 什么都没有发生过呢
还活着 一个绝无表情的褪色

我还活着 用情的苦涩
让他们流浪到哪里了我都不管了
幸苦的没有任何代价要付出青春
烟火的放燃 到那庆春的流逝概念

无情的花色 无情的可囊
信仰的柏图 如果这样的流放
我相信这个日子 原来投射的光然
用心良苦 不知所以而然

无情的折磨 余生的白体
截瘫的亏着 绕这世界每一个角落
爱不知所措 烟雾缭色的拼图解语花的墨
对着我爱的世界 所以说感谢并不错

它飘着 香奈儿的花🌸
无情的倔强的时分
告诉我你和他 什么都没有发生过呢
还活着 一个绝无表情的褪色

我还活着 用情的苦涩
让他们流浪到哪里了我都不管了
幸苦的没有任何代价要付出青春
烟火的放燃 到那庆春的流逝概念

无情的花色 无情的可囊
信仰的柏图 如果这样的流放
我相信这个日子 原来投射的光然
用心良苦 不知所以而然

无情的折磨 余生的白体
截瘫的亏着 绕这世界每一个角落
爱不知所措 烟雾缭色的拼图解语花的墨
对着我爱的世界 所以说感谢并不错

无情的花色 无情的可囊
信仰的柏图 如果这样的流放
我相信这个日子 原来投射的光然
用心良苦 不知所以而然

无情的折磨 余生的白体
截瘫的亏着 绕这世界每一个角落
爱不知所措 烟雾缭色的拼图解语花的墨
对着我爱的世界 所以说感谢并不错

时刻倒数 等下个月我去的地方
每一个信仰的解囊 让世界有没有变化
再下去 再付出 都没有结果 结果我说 我要我的人生 更挥霍 包袱的灵魂 余生说爱的一种可能 让世界开灯关注我的 一切随心的自由飞翔 我去的流浪

无情的花色 无情的可囊
信仰的柏图 如果这样的流放
我相信这个日子 原来投射的光然
用心良苦 不知所以而然

无情的折磨 余生的白体
截瘫的亏着 绕这世界每一个角落
爱不知所措 烟雾缭色的拼图解语花的墨
对着我爱的世界 所以说感谢并不错

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces