安静作词/作曲/编曲/制作人:YL/辽宁卫视SLIDER安静 全部都安静了没有人潮 没有人对得起自己对得起别人我说观念的一瞬间 试想为自己报道 何苦要遵义啊 我的安静就在这里了我说我可以安静了没啊乱来的 我说我自己 乱来的写的东西都是扯 写的东西都是鬼的要让自己顺着走 要让自己顺着走不要让自己弄丢了 不要让自己弄废了可是现在都慌张了 保持沉默 安分的作者如果说那一天我走了 就走了 就好好的走了现实的生活 羡慕了什么 现在的生活 不要复杂的活 简单的看着 就好了 就可以对抗着安静的一天 安静的 这个解结果还是要关在家里面 其实我还是说 有用的人就像个我扶持看来是不会让人失火 让人更洒脱Just be there Anyone of another self limitedLonely crowded You where again once more time limited And my circumstances Feel your heart is being warmth againSo please memorial me over your fences Love been try it once and more again易碎的心 花瓶 才让绕整个世纪平常的田里 数不尽的下雪 一年华谊来的如此的甜蜜 水花的主流可以放下所有对不起的自由掀起浪迹天涯海角度知乎惹事件每一寸使者都会看见每一个人的话语天天的心情 甜甜的话语故事像来是有人说出去他们都抱着要眷恋的新曲别回避 别太折磨自己沿着绕远的路口看见是乎都不想人走路走到天涯的歌曲还好我安静的一口呼气都是有路的人想着人挥之不去的看完恋爱的分析主角的一场征服自己应该想让自己安静的说完了每一场有梦每一个轮回每一天心气找回了 安静

安静
作词/作曲/编曲/制作人:
YL/辽宁卫视SLIDER

安静 
全部都安静了
没有人潮 
没有人对得起自己对得起别人
我说观念的一瞬间 
试想为自己报道 
何苦要遵义啊 
我的安静就在这里了
我说我可以安静了没啊

乱来的 我说我自己 乱来的
写的东西都是扯 写的东西都是鬼的
要让自己顺着走 要让自己顺着走
不要让自己弄丢了 不要让自己弄废了

可是现在都慌张了 保持沉默 安分的作者
如果说那一天我走了 就走了 就好好的走了
现实的生活 羡慕了什么 现在的生活 不要复杂的活 简单的看着 就好了 就可以对抗着

安静的一天 安静的 这个解
结果还是要关在家里面 

其实我还是说 有用的人就像个我
扶持看来是不会让人失火 让人更洒脱

Just be there 
Anyone of another self limited
Lonely crowded 
You where again once more time limited 
And my circumstances 
Feel your heart is being warmth again
So please memorial me over your fences 
Love been try it once and more again

易碎的心 花瓶 才让绕整个世纪
平常的田里 数不尽的下雪 一年华谊
来的如此的甜蜜 水花的主流
可以放下所有对不起的自由
掀起浪迹天涯海角度知乎惹事件
每一寸使者都会看见每一个人的话语
天天的心情 甜甜的话语
故事像来是有人说出去

他们都抱着要眷恋的新曲
别回避 别太折磨自己
沿着绕远的路口看见是乎都不想人
走路走到天涯的歌曲

还好我安静的一口呼气
都是有路的人
想着人挥之不去的看完恋爱的分析
主角的一场征服自己
应该想让自己安静的说完了

每一场有梦
每一个轮回
每一天心气

找回了 安静

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces