楽渋人 Similist Minds Know 作词/作曲/编曲/制作人:YL

 

楽渋人 Similist Minds Know
作词/作曲/编曲/制作人:YL
抚摸带着一腔 感觉湿透了
连抚摸着一腔 感觉呼吸着
没有什么好绝对 对的人再看着我
感觉我的了一奖 再告诉我
楽渋人 就是这样 不会爱干净
他的头好像不会作息的人 用不着来面对自己
我的快乐 不是你要的 我的倔强 不是你逞强的
感觉少了一些 不用感情来磨灭 对象
是不是 你就不要这么有势力的
总会把我塞满 整片一墙
不会抚养带够 失误一囊
有绝对看清我 你的头 整天在弄湿一座运动房
不爱整洁 就像垃圾一场
楽渋人 告诉我 你的联合制都 不用适合的温度
楽渋人 就是这样 不用鼻塞 进 声援里
毫不感觉异常 真的把我磨灭自然 何苦 为难自己 就当作梦一场 意识依然 填补无惧 不必了然
绝对像个 楽渋人一场 一场应付 对决的pitiful
绝对像个 楽渋人异常 一场对付 对手的pitiful
原来孩子的哭泣 要让我陷入这种对局
不要开口说出口 浩然大地 大自然的决定
抚摸带着一腔 感觉湿透了
连抚摸着一腔 感觉呼吸着
没有什么好绝对 对的人再看着我
感觉我的了一奖 再告诉我
楽渋人 就是这样 不会爱干净
他的头好像不会作息的人 用不着来面对自己
我的快乐 不是你要的 我的倔强 不是你逞强的
感觉少了一些 不用感情来磨灭 对象
是不是 你就不要这么有势力的
总会把我塞满 整片一墙
不会抚养带够 失误一囊
有绝对看清我 你的头 整天在弄湿一座运动房
不爱整洁 就像垃圾一场
楽渋人 告诉我 你的联合制都 不用适合的温度
楽渋人 就是这样 不用鼻塞 进 声援里
毫不感觉异常 真的把我磨灭自然 何苦 为难自己 就当作梦一场 意识依然 填补无惧 不必了然
绝对像个 楽渋人一场 一场应付 对决的pitiful
绝对像个 楽渋人异常 一场对付 对手的pitiful
原来孩子的哭泣 要让我陷入这种对局
不要开口说出口 浩然大地 大自然的决定
抚摸带着一腔 感觉湿透了
连抚摸着一腔 感觉呼吸着
没有什么好绝对 对的人再看着我
感觉我的了一奖 再告诉我
楽渋人 就是这样 不会爱干净
他的头好像不会作息的人 用不着来面对自己
我的快乐 不是你要的 我的倔强 不是你逞强的
感觉少了一些 不用感情来磨灭 对象
是不是 你就不要这么有势力的
总会把我塞满 整片一墙
不会抚养带够 失误一囊
有绝对看清我 你的头 整天在弄湿一座运动房
不爱整洁 就像垃圾一场
楽渋人 告诉我 你的联合制都 不用适合的温度
楽渋人 就是这样 不用鼻塞 进 声援里
毫不感觉异常 真的把我磨灭自然 何苦 为难自己 就当作梦一场 意识依然 填补无惧 不必了然
绝对像个 楽渋人一场 一场应付 对决的pitiful
绝对像个 楽渋人异常 一场对付 对手的pitiful

原来孩子的哭泣 要让我陷入这种对局
不要开口说出口 浩然大地 大自然的决定

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces