回忆的眼泪 MemoryTearsApart作词/作曲/编曲/制作人:记忆体的友理™笑得灿烂不过就是悲伤敷衍的自己难以衡量这告诉我 过去 好多回忆都波折经过十年后解开了如果回忆唱着悲伤的恋歌记忆体的我是否哼着揉拿捏 摔坏的过去 抛在那儿先让自己副凉这伤心悔恨太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样记得近年的记忆 呼吸有点困难要在未来的日子摔坏了每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了米西就是 有 回忆的眼泪把结局都唱给你们听每次悲伤牲口揪心的眼泪 让自己过去不再看托伤口余味难过时候有磕巴的称谓 是自己覆盖着剩下的绝恋太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样记得近年的记忆 呼吸有点困难要在未来的日子摔坏了每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了米西就是 有 回忆的眼泪把结局都唱给你们听太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样记得近年的记忆 呼吸有点困难要在未来的日子摔坏了每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了米西就是 有 回忆的眼泪把结局都唱给你们听听着我们的歌 伤口很难预料 这世界太多复杂的情绪包围我的恐惧 Ho...Oh太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样记得近年的记忆 呼吸有点困难要在未来的日子摔坏了每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了米西就是 有 回忆的眼泪把结局都唱给你们听 最想听的是你们的歌 有我 回忆的眼泪。

回忆的眼泪 MemoryTearsApart
作词/作曲/编曲/制作人:记忆体的友理™

笑得灿烂不过就是悲伤
敷衍的自己难以衡量这

告诉我 过去 好多回忆都波折
经过十年后解开了

如果回忆唱着悲伤的恋歌
记忆体的我是否哼着揉

拿捏 摔坏的过去 抛在那儿
先让自己副凉这伤心悔恨

太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样
记得近年的记忆 呼吸有点困难
要在未来的日子摔坏了

每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了

米西就是 有 回忆的眼泪
把结局都唱给你们听

每次悲伤牲口揪心的眼泪 让自己过去不再看托伤口余味

难过时候有磕巴的称谓 是自己覆盖着剩下的绝恋

太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样
记得近年的记忆 呼吸有点困难
要在未来的日子摔坏了

每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了

米西就是 有 回忆的眼泪
把结局都唱给你们听

太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样
记得近年的记忆 呼吸有点困难
要在未来的日子摔坏了

每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了

米西就是 有 回忆的眼泪
把结局都唱给你们听

听着我们的歌 伤口很难预料 这世界太多复杂的情绪包围我的恐惧 Ho...Oh

太开心我是否悲伤 掀起的荒凉也是否一样
记得近年的记忆 呼吸有点困难
要在未来的日子摔坏了

每一次悲伤的撑起我还原过程 和你们 都是一样揣着 如果海洋的那首歌 我知道我不能再调高了

米西就是 有 回忆的眼泪
把结局都唱给你们听 

最想听的是你们的歌 有我 回忆的眼泪。

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces