不能委托的爱作词/作曲/编曲/制作人:YL/Eric Chou/Koon Looi/MG换一日线 我需在空中发现不为匿名的爱 喜欢你的自分于是情节 了解我写词像生名为我中体 刻在心中的发现那场景 那场回忆 那时候 的你我不需要 把自己为说 刻在心中的匿名不能委托的爱 在时空里发现我存在在我的存在 于是不管伤悲 痛苦就能实现若我们注定要分开一段时间我的歌 像是始终 为我们祈祷的一天关于爱情阀门步步纠葛流散发的线条呼吸也需要勇气 不能委托的爱换一日线 我需在空中发现不为匿名的爱 喜欢你的自分于是情节 了解我写词像生名为我中体 刻在心中的发现那场景 那场回忆 那时候 的你我不需要 把自己为说 刻在心中的匿名不能委托的爱 在时空里发现我存在在我的存在 于是不管伤悲 痛苦就能实现若我们注定要分开一段时间我的歌 像是始终 为我们祈祷的一天关于爱情阀门步步纠葛流散发的线条呼吸也需要勇气 不能委托的爱不能委托的爱 在时空里发现我存在在我的存在 于是不管伤悲 痛苦就能实现若我们注定要分开一段时间我的歌 像是始终 为我们祈祷的一天关于爱情阀门步步纠葛流散发的线条呼吸也需要勇气 不能委托的爱

不能委托的爱
作词/作曲/编曲/制作人:YL/Eric Chou/Koon Looi/MG

换一日线 我需在空中发现
不为匿名的爱 喜欢你的自分
于是情节 了解我写词像生
名为我中体 刻在心中的发现
那场景 那场回忆 那时候 的你我
不需要 把自己为说 刻在心中的匿名

不能委托的爱 在时空里发现
我存在在我的存在 于是不管伤悲 痛苦就能实现
若我们注定要分开一段时间
我的歌 像是始终 为我们祈祷的一天
关于爱情阀门步步纠葛流散发的线条
呼吸也需要勇气 不能委托的爱

换一日线 我需在空中发现
不为匿名的爱 喜欢你的自分
于是情节 了解我写词像生
名为我中体 刻在心中的发现
那场景 那场回忆 那时候 的你我
不需要 把自己为说 刻在心中的匿名

不能委托的爱 在时空里发现
我存在在我的存在 于是不管伤悲 痛苦就能实现
若我们注定要分开一段时间
我的歌 像是始终 为我们祈祷的一天
关于爱情阀门步步纠葛流散发的线条
呼吸也需要勇气 不能委托的爱

不能委托的爱 在时空里发现
我存在在我的存在 于是不管伤悲 痛苦就能实现
若我们注定要分开一段时间
我的歌 像是始终 为我们祈祷的一天
关于爱情阀门步步纠葛流散发的线条
呼吸也需要勇气 不能委托的爱

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces