一次看了就不好看了作词/作曲/编曲/制作人:YL心在蹦跳 觉得我想入围打败对手 全都是个诊费你在空中 我在边缘的轮回一次看了就不好看了蒙在谷底 时刻真的枷锁流放四色 对自己的承诺还是不大 点击新的科技一次看了就不好看了我的信念在哪里我的头昏在这里一个莫名其妙的自己 在哪里做什么知道自己没有错 还是觉得社会残暴我五杀意念的绝非时刻一次看了就觉得不好看了一眼知道这绝非的无色代表信念如黄色的成分 留在那里放观影自觉残破倒退 不要太任性心在蹦跳 觉得我想入围打败对手 全都是个诊费你在空中 我在边缘的轮回一次看了就不好看了蒙在谷底 时刻真的枷锁流放四色 对自己的承诺还是不大 点击新的科技一次看了就不好看了我的信念在哪里我的头昏在这里一个莫名其妙的自己 在哪里做什么知道自己没有错 还是觉得社会残暴我五杀意念的绝非时刻一次看了就觉得不好看了一眼知道这绝非的无色代表信念如黄色的成分 留在那里放观影自觉残破倒退 不要太任性心在蹦跳 觉得我想入围打败对手 全都是个诊费你在空中 我在边缘的轮回一次看了就不好看了蒙在谷底 时刻真的枷锁流放四色 对自己的承诺还是不大 点击新的科技一次看了就不好看了我的信念在哪里我的头昏在这里一个莫名其妙的自己 在哪里做什么知道自己没有错 还是觉得社会残暴我五杀意念的绝非时刻一次看了就觉得不好看了一眼知道这绝非的无色代表信念如黄色的成分 留在那里放观影自觉残破倒退 不要太任性心在蹦跳 觉得我想入围打败对手 全都是个诊费你在空中 我在边缘的轮回一次看了就不好看了蒙在谷底 时刻真的枷锁流放四色 对自己的承诺还是不大 点击新的科技一次看了就不好看了我的信念在哪里我的头昏在这里一个莫名其妙的自己 在哪里做什么知道自己没有错 还是觉得社会残暴我五杀意念的绝非时刻一次看了就觉得不好看了一眼知道这绝非的无色代表信念如黄色的成分 留在那里放观影自觉残破倒退 不要太任性

一次看了就不好看了
作词/作曲/编曲/制作人:YL

心在蹦跳 觉得我想入围
打败对手 全都是个诊费
你在空中 我在边缘的轮回
一次看了就不好看了

蒙在谷底 时刻真的枷锁
流放四色 对自己的承诺
还是不大 点击新的科技
一次看了就不好看了

我的信念在哪里
我的头昏在这里

一个莫名其妙的自己 在哪里做什么
知道自己没有错 还是觉得社会残暴我
五杀意念的绝非时刻

一次看了就觉得不好看了
一眼知道这绝非的无色
代表信念如黄色的成分 留在那里放观影
自觉残破倒退 不要太任性

心在蹦跳 觉得我想入围
打败对手 全都是个诊费
你在空中 我在边缘的轮回
一次看了就不好看了

蒙在谷底 时刻真的枷锁
流放四色 对自己的承诺
还是不大 点击新的科技
一次看了就不好看了

我的信念在哪里
我的头昏在这里

一个莫名其妙的自己 在哪里做什么
知道自己没有错 还是觉得社会残暴我
五杀意念的绝非时刻

一次看了就觉得不好看了
一眼知道这绝非的无色
代表信念如黄色的成分 留在那里放观影
自觉残破倒退 不要太任性

心在蹦跳 觉得我想入围
打败对手 全都是个诊费
你在空中 我在边缘的轮回
一次看了就不好看了

蒙在谷底 时刻真的枷锁
流放四色 对自己的承诺
还是不大 点击新的科技
一次看了就不好看了

我的信念在哪里
我的头昏在这里

一个莫名其妙的自己 在哪里做什么
知道自己没有错 还是觉得社会残暴我
五杀意念的绝非时刻

一次看了就觉得不好看了
一眼知道这绝非的无色
代表信念如黄色的成分 留在那里放观影
自觉残破倒退 不要太任性

心在蹦跳 觉得我想入围
打败对手 全都是个诊费
你在空中 我在边缘的轮回
一次看了就不好看了

蒙在谷底 时刻真的枷锁
流放四色 对自己的承诺
还是不大 点击新的科技
一次看了就不好看了

我的信念在哪里
我的头昏在这里

一个莫名其妙的自己 在哪里做什么
知道自己没有错 还是觉得社会残暴我
五杀意念的绝非时刻

一次看了就觉得不好看了
一眼知道这绝非的无色
代表信念如黄色的成分 留在那里放观影
自觉残破倒退 不要太任性

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces