等我自杀以后作词/作曲/编曲/制作人:YL™我不要自己的命 为难你们华生的陋习主课那反差效果 恍然如意 切歌给自己听不要为难你们 生息主义分生的一场戏 我要我注定 再见以后请自己说 那繁盛如梦明天会好好的跟你们说 最期待的戏份是自己注定 每次受伤 每次斓曦 每次要说童话的如梦哪怕生命浑身都是自拔 流畅花园想要自己注定和声入门 但愿生还的角戏 带我走到地狱的一把门锁我不要自己的命 为难你们华生的陋习主课那反差效果 恍然如意 切歌给自己听不要为难你们 生息主义分生的一场戏 我要我注定 再见以后请自己说 那繁盛如梦我不要自己的命 为难你们华生的陋习主课那反差效果 恍然如意 切歌给自己听不要为难你们 生息主义分生的一场戏 我要我注定 再见以后请自己说 那繁盛如梦管他是什么样子 用后悔的词 今生返回的之举你要我承认 自己是最不受独具的赠品 齐唱化缘我不要自己的命 为难你们华生的陋习主课那反差效果 恍然如意 切歌给自己听不要为难你们 生息主义分生的一场戏 我要我注定 再见以后请自己说 那繁盛如梦我不要自己的活 死在边缘梦死了一把门锁 那严酷巨幅寥寥入籍 不看的变声教辅带你走到升息 整日剧本 廖化的像个利亚坚守的基本 对着说个日的我说宁愿等自杀以后 才说

等我自杀以后
作词/作曲/编曲/制作人:YL™
我不要自己的命 为难你们
华生的陋习主课
那反差效果 恍然如意 切歌给自己听
不要为难你们 生息主义
分生的一场戏 我要我注定 再见以后
请自己说 那繁盛如梦

明天会好好的跟你们说 最期待的戏份是自己注定 每次受伤 每次斓曦 每次要说童话的如梦
哪怕生命浑身都是自拔 流畅花园想要自己注定
和声入门 但愿生还的角戏 带我走到地狱的一把门锁

我不要自己的命 为难你们
华生的陋习主课
那反差效果 恍然如意 切歌给自己听
不要为难你们 生息主义
分生的一场戏 我要我注定 再见以后
请自己说 那繁盛如梦

我不要自己的命 为难你们
华生的陋习主课
那反差效果 恍然如意 切歌给自己听
不要为难你们 生息主义
分生的一场戏 我要我注定 再见以后
请自己说 那繁盛如梦

管他是什么样子 用后悔的词 今生返回的之举
你要我承认 自己是最不受独具的赠品 齐唱化缘

我不要自己的命 为难你们
华生的陋习主课
那反差效果 恍然如意 切歌给自己听
不要为难你们 生息主义
分生的一场戏 我要我注定 再见以后
请自己说 那繁盛如梦

我不要自己的活 死在边缘
梦死了一把门锁 那严酷巨幅
寥寥入籍 不看的变声教辅
带你走到升息 整日剧本 廖化的像个利亚
坚守的基本 对着说个日的我说
宁愿等自杀以后 才说

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces