YL 2024 全创作国语专辑 [避风赤] Shelter Red首播主打 小鸟活的生命不久我看见一只小鸟 不代表我遇见自己微笑 不沉头沉思 凝固 结尾的 嗜好玩笑 流畅 包容的 依靠小鸟 飞啊 飞啊 就滑下去不小心的意义 只为恐惧哗啦哗啦小雨 指点的恩赐我的署名 原来你还在这里 等着天明小鸟 活的 生命 不久练习升为 此刻 努力 只为保护自己要让我的生命 就像小鸟一样安息此刻为我自己努力活下去 像小鸟一样在田里装着慢慢的视口 遗忘汗水逗留保护诠释自己的腐朽我让自己安顿在这里 看着往我的别扭小心翼翼 浪漫的只好小鸟 飞啊 飞啊 就要活下去此刻不要安静 与识别为的证据小鸟 至上 一定 一更枝头的小树林慢慢坐上自己的包围 全是浪漫的证据安静越是不提 欲望成了回忆要在这个时间的标题迷途的树林 小鸟好好的珍惜带着你走 走到天涯海角去我说小鸟的生命不久 成为合体一生为你说话的开席

YL 2024 全创作国语专辑 
[避风赤] Shelter Red
首播主打 
小鸟活的生命不久

我看见一只小鸟 不代表
我遇见自己微笑 不沉头

沉思 凝固 结尾的 嗜好
玩笑 流畅 包容的 依靠

小鸟 飞啊 飞啊 就滑下去
不小心的意义 只为恐惧

哗啦哗啦小雨 指点的恩赐
我的署名 原来你还在这里 等着天明

小鸟 活的 生命 不久练习
升为 此刻 努力 只为保护自己

要让我的生命 就像小鸟一样安息
此刻为我自己努力活下去 像小鸟一样
在田里

装着慢慢的视口 遗忘汗水逗留
保护诠释自己的腐朽

我让自己安顿在这里 看着往我的别扭
小心翼翼 浪漫的只好

小鸟 飞啊 飞啊 就要活下去
此刻不要安静 与识别为的证据

小鸟 至上 一定 一更枝头的小树林
慢慢坐上自己的包围 全是浪漫的证据

安静越是不提 欲望成了回忆
要在这个时间的标题

迷途的树林 小鸟好好的珍惜
带着你走 走到天涯海角去

我说小鸟的生命不久 成为合体
一生为你说话的开席

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces