你听见,我吗?[韩剧八大电视局:神户,I'm Shining 中文指定主题曲] [新的诗人专辑 特别版新单曲][THE LOVE 2016 WORLD TOUR 世纪和宇宙演唱会主题曲] 作词:YL 友理 written by yorique low/韩飞 作曲:YL 友理 written by yorique low/韩飞 编曲:YL 友理 written by yorique low 制作人: YL 友理 written by yorique low

你听见,我吗?[韩剧八大电视局:神户,I'm Shining 中文指定主题曲] [新的诗人专辑 特别版新单曲][THE LOVE 2016 WORLD TOUR 世纪和宇宙演唱会主题曲] 作词:YL 友理 written by yorique low/韩飞 作曲:YL 友理 written by yorique low/韩飞 编曲:YL 友理 written by yorique low 制作人: YL 友理 written by yorique low

你听见,我吗?[韩剧八大电视局:神户,I'm Shining 中文指定主题曲] [新的诗人专辑 特别版新单曲][THE LOVE 2016 WORLD TOUR 世纪和宇宙演唱会主题曲]
作词:YL 友理 written by yorique low/韩飞
作曲:YL 友理 written by yorique low/韩飞
编曲:YL 友理 written by yorique low
制作人: YL 友理 written by yorique low

把我的耳朵闭上了 我的梦要开始了
现在我要上演了 最光芒的自己在这时刻
恋爱都是世界宇宙不停拆开了房子
我要听我说 耳朵的日子
岁月留在这些年 你听见 我吗?

梦想有多大 我要我很大 大过这房子
眼前不言悔意识 最灿烂那些日子
关于我们的谎言 我们躲过的奢侈
以为有爱 才让我真的 有些公式

你听见 我吗 我在叫我的挣扎
遗憾的日子 我放弃机会以来对自己认识
哭过也懂得 笑过也意识 中明示
这些爱 才让我以为相识

把我的耳朵闭上了 我的梦要开始了
现在我要上演了 最光芒的自己在这时刻
恋爱都是世界宇宙不停拆开了房子
我要听我说 耳朵的日子
岁月留在这些年 你听见 我吗?

梦想有多大 我要我很大 大过这房子
眼前不言悔意识 最灿烂那些日子
关于我们的谎言 我们躲过的奢侈
以为有爱 才让我真的 有些公式

你听见 我吗 我在叫我的挣扎
遗憾的日子 我放弃机会以来对自己认识
哭过也懂得 笑过也意识 中明示
这些爱 才让我以为相识

把我的耳朵闭上了 我的梦要开始了
现在我要上演了 最光芒的自己在这时刻
恋爱都是世界宇宙不停拆开了房子
我要听我说 耳朵的日子
岁月留在这些年 你听见 我吗?

梦想有多大 我要我很大 大过这房子
眼前不言悔意识 最灿烂那些日子
关于我们的谎言 我们躲过的奢侈
以为有爱 才让我真的 有些公式

你听见 我吗 我在叫我的挣扎
遗憾的日子 我放弃机会以来对自己认识
哭过也懂得 笑过也意识 中明示
这些爱 才让我以为相识

把我的耳朵闭上了 我的梦要开始了
现在我要上演了 最光芒的自己在这时刻
恋爱都是世界宇宙不停拆开了房子
我要听我说 耳朵的日子
岁月留在这些年 你听见 我吗?

梦想有多大 我要我很大 大过这房子
眼前不言悔意识 最灿烂那些日子
关于我们的谎言 我们躲过的奢侈
以为有爱 才让我真的 有些公式

你听见 我吗 我在叫我的挣扎
遗憾的日子 我放弃机会以来对自己认识
哭过也懂得 笑过也意识 中明示
这些爱 才让我以为相识








Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces