我真的没有用 作词:YL 友理 written by yorique low 作曲:YL 友理 written by yorique low 编曲:YL 友理 written by yorique low 制作人: YL 友理 written by yorique low

我真的没有用
作词:YL 友理 written by yorique low
作曲:YL 友理 written by yorique low
编曲:YL 友理 written by yorique low
制作人: YL 友理 written by yorique low

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

给你我的唇蜜 吻合事过境
就像是蓝色雨 飘在温和的风力雨里
看我时过境迁 最纯洁的冻结片
我想过依恋着 风和雨里的小结

萨那亚 符合图拉 给你一副图画
有很多细节里覆盖这一副图拉
问你和那亚 剩下伏杲图拉 结语小邓告诉和那亚

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

给你我的唇蜜 吻合事过境
就像是蓝色雨 飘在温和的风力雨里
看我时过境迁 最纯洁的冻结片
我想过依恋着 风和雨里的小结

萨那亚 符合图拉 给你一副图画
有很多细节里覆盖这一副图拉
问你和那亚 剩下伏杲图拉 结语小邓告诉和那亚

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

给你我的唇蜜 吻合事过境
就像是蓝色雨 飘在温和的风力雨里
看我时过境迁 最纯洁的冻结片
我想过依恋着 风和雨里的小结

萨那亚 符合图拉 给你一副图画
有很多细节里覆盖这一副图拉
问你和那亚 剩下伏杲图拉 结语小邓告诉和那亚

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

给你我的唇蜜 吻合事过境
就像是蓝色雨 飘在温和的风力雨里
看我时过境迁 最纯洁的冻结片
我想过依恋着 风和雨里的小结

萨那亚 符合图拉 给你一副图画
有很多细节里覆盖这一副图拉
问你和那亚 剩下伏杲图拉 结语小邓告诉和那亚

我真的没有用 如果你说我几千遍 犯错
我是个渺小无止尽 带着很小的泡沫
看过我是否我 没有离开前研究这 世纪
好笑吗 我真的好笑得 你听见,我吗?

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces