YL 全新专辑 [ I'm Yorique ] 即将发行 抒情主打【世界末日】

世界
末日

作词:YL
作曲:Tiger Magnet 

绝望 多肯注定下了一场烟雨 我还是不寂寞而反省自己
开了窗 看惯了我在呼吸 被你交心 我安得湿度 一种觉醒

呼救 交集在这遗忘死里程曦 我看不到的世界为什么成形
变得毫不在乎我也难受委屈 成了和体统 一觉沧桑汗颜而语

我说 世界末日 要到了 看不到的城市变形了
你看我多么不舍 已久多么难忘 难忘我过去了

我看 世界变得毫无在乎了 被夺走带了一卷的气色
彩虹烟雨含糊莫顿了 深刻的我 我看世界 遗忘的过去了

绝望 多肯注定下了一场烟雨 我还是不寂寞而反省自己
开了窗 看惯了我在呼吸 被你交心 我安得湿度 一种觉醒

呼救 交集在这遗忘死里程曦 我看不到的世界为什么成形
变得毫不在乎我也难受委屈 成了和体统 一觉沧桑汗颜而语

我说 世界末日 要到了 看不到的城市变形了
你看我多么不舍 已久多么难忘 难忘我过去了

我看 世界变得毫无在乎了 被夺走带了一卷的气色
彩虹烟雨含糊莫顿了 深刻的我 我看世界 遗忘的过去了

绝望 多肯注定下了一场烟雨 我还是不寂寞而反省自己
开了窗 看惯了我在呼吸 被你交心 我安得湿度 一种觉醒

呼救 交集在这遗忘死里程曦 我看不到的世界为什么成形
变得毫不在乎我也难受委屈 成了和体统 一觉沧桑汗颜而语

我说 世界末日 要到了 看不到的城市变形了
你看我多么不舍 已久多么难忘 难忘我过去了

我看 世界变得毫无在乎了 被夺走带了一卷的气色
彩虹烟雨含糊莫顿了 深刻的我 我看世界 遗忘的过去了

绝望 多肯注定下了一场烟雨 我还是不寂寞而反省自己
开了窗 看惯了我在呼吸 被你交心 我安得湿度 一种觉醒

呼救 交集在这遗忘死里程曦 我看不到的世界为什么成形
变得毫不在乎我也难受委屈 成了和体统 一觉沧桑汗颜而语

我说 世界末日 要到了 看不到的城市变形了
你看我多么不舍 已久多么难忘 难忘我过去了

我看 世界变得毫无在乎了 被夺走带了一卷的气色
彩虹烟雨含糊莫顿了 深刻的我 我看世界 遗忘的过去了

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces