过去式的革命 Le passé de la révolution ————F. Edemn Colasterial 制作人 ————YL 词曲/编曲

过去式的革命 Le passé de la révolution 
————F. Edemn Colasterial  制作人
————YL 词曲/编曲

来临的时候将会来临 来临到了我的面前
一口分贝 一句誓言 懦弱期盼到了无邪
来临的时候将会来临 来临到了我的面前
一眼看见 一种妥协 甚至其实到了边缘

过来了 我都再见 过来了 我都天威
每一次 眼绝是非 真实祈祷了 我为我掉泪

(music)

来临的时候将会来临 来临到了我的身边
一局防备 难言可贵 甚至我将自己掉泪
来临的时候将会来临 来临到了我的面前
一看而归 一率防备 甚至将自己都察觉

过来了 我都再见 过来了 我都天威
每一次 眼绝是非 真实祈祷了 我为我掉泪

过去式不再这里看见 那味道还为自己察觉
甚至革命 难以为可贵 慌了忘了我自己
在你身边

过去式在这里上演 眼不觉自己失明而无言
甚至我 还为我故为 代表遗憾还是会
若其设为

来临的时候将会来临 来临到了我的面前
一口分贝 一句誓言 懦弱期盼到了无邪
来临的时候将会来临 来临到了我的面前
一眼看见 一种妥协 甚至其实到了边缘

过来了 我都再见 过来了 我都天威
每一次 眼绝是非 真实祈祷了 我为我掉泪

(music)

来临的时候将会来临 来临到了我的身边
一局防备 难言可贵 甚至我将自己掉泪
来临的时候将会来临 来临到了我的面前
一看而归 一率防备 甚至将自己都察觉

过来了 我都再见 过来了 我都天威
每一次 眼绝是非 真实祈祷了 我为我掉泪

过去式不再这里看见 那味道还为自己察觉
甚至革命 难以为可贵 慌了忘了我自己
在你身边

过去式在这里上演 眼不觉自己失明而无言
甚至我 还为我故为 代表遗憾还是会
若其设为

來臨的時候將會來臨 來臨到了我的面前
一口分貝 一句誓言 懦弱期盼到了無邪
來臨的時候將會來臨 來臨到了我的面前
一眼看見 一種妥協 甚至其實到了邊緣

過來了 我都再見 過來了 我都天威
每一次 眼絕是非 真實祈禱了 我為我掉淚

(music)

來臨的時候將會來臨 來臨到了我的身邊
一局防備 難言可貴 甚至我將自己掉淚
來臨的時候將會來臨 來臨到了我的面前
一看而歸 一率防備 甚至將自己都察覺

過來了 我都再見 過來了 我都天威
每一次 眼絕是非 真實祈禱了 我為我掉淚

過去式不再這裡看見 那味道還為自己察覺
甚至革命 難以為可貴 慌了忘了我自己
在你身邊

過去式在這裡上演 眼不覺自己失明而無言
甚至我 還為我故為 代表遺憾還是會
若其設為

來臨的時候將會來臨 來臨到了我的面前
一口分貝 一句誓言 懦弱期盼到了無邪
來臨的時候將會來臨 來臨到了我的面前
一眼看見 一種妥協 甚至其實到了邊緣

過來了 我都再見 過來了 我都天威
每一次 眼絕是非 真實祈禱了 我為我掉淚

(music)

來臨的時候將會來臨 來臨到了我的身邊
一局防備 難言可貴 甚至我將自己掉淚
來臨的時候將會來臨 來臨到了我的面前
一看而歸 一率防備 甚至將自己都察覺

過來了 我都再見 過來了 我都天威
每一次 眼絕是非 真實祈禱了 我為我掉淚

過去式不再這裡看見 那味道還為自己察覺
甚至革命 難以為可貴 慌了忘了我自己
在你身邊

過去式在這裡上演 眼不覺自己失明而無言
甚至我 還為我故為 代表遺憾還是會
若其設為

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces