YL 新专辑 35th aLBUM No coming soon! #不可能的时候 新歌到点播网页 作词/作曲/编曲: YL/左惠优子 ADIDAS 2017最新系列 年度歌曲 o.s 我们爱的时候 恨的时候 是假日的时日 给我的孤独 分为四个步骤 带你去玩了游 像个孩子的感受 那是不可能的时候 我们都感受


专辑设计封面由韩国顶尖摄影师 Black Charkwood 为我打造今年度 ADIDAS 的风格。专辑方案会收入 18 + 4 首新歌。首播主打 【不可能的时候 IMPOSSIBLE TIME】为今年度 ADIDAS 2017 年度歌曲。
#不可能的时候 新歌到点播网页 
作词/作曲/编曲: YL/左惠优子
ADIDAS 2017最新系列 年度歌曲
o.s
我们爱的时候 恨的时候 是假日的时日
给我的孤独 分为四个步骤 带你去玩了游
像个孩子的感受 那是不可能的时候 我们都感受

手里的客房 那
假日的玩耍

陪你到杜冉 用
不完的倔强

这是我的感觉 我的感受 我的痛苦 言语都解冻
这是你的眉头 你的脸孔 你的脾气 毫无觉得冷

像我一样会长大 一样开始乱插 一样的聚生聪
想你一样会挑拨 一样会看是乱 一样的被我响

我们爱的时候 恨的时候 是假日的时日
给我的孤独 分为四个步骤 带你去玩了游
像个孩子的感受 那是不可能的时候 我们都感受

我们爱的时候 恨的时候 是假日的时日
给我的孤独 分为四个步骤 带你去玩了游
像个孩子的感受 那是不可能的时候 我们都感受

手里的客房 那
假日的玩耍

陪你到杜冉 用
不完的倔强

这是我的感觉 我的感受 我的痛苦 言语都解冻
这是你的眉头 你的脸孔 你的脾气 毫无觉得冷

像我一样会长大 一样开始乱插 一样的聚生聪
想你一样会挑拨 一样会看是乱 一样的被我响

我们爱的时候 恨的时候 是假日的时日
给我的孤独 分为四个步骤 带你去玩了游
像个孩子的感受 那是不可能的时候 我们都感受

我们爱的时候 恨的时候 是假日的时日
给我的孤独 分为四个步骤 带你去玩了游
像个孩子的感受 那是不可能的时候 我们都感受

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces