[spaRK 花季] 新单曲由国际顶尖 韩国制作人 Lyn & Songpers 为我谱曲。歌词意思是讲于现代的年轻人为了打造自己个人的梦想,他们都 spaRK 花季。一篇风景的故事都是时代化的转变和技巧。送给大家这首新歌 [spaRK 花季]。我找来了台湾艺人 创作精灵 白安 和 S.H.E 为我的新歌 Featuring. spaRK 花季/这是第一首我写的新歌 要迈向 2016 的圣诞节 和 2017 新年歌 作词:YL 作曲:YL 制作人: 韩国Lyn & Songpers /feat. 白安 & S.H.E

[spaRK 花季] 新单曲由国际顶尖 韩国制作人 Lyn & Songpers 为我谱曲。歌词意思是讲于现代的年轻人为了打造自己个人的梦想,他们都 spaRK 花季。一篇风景的故事都是时代化的转变和技巧。送给大家这首新歌 [spaRK 花季]。我找来了台湾艺人 创作精灵 白安 和 S.H.E 为我的新歌 Featuring.

spaRK 花季/这是第一首我写的新歌 要迈向 2016 的圣诞节 和 2017 新年歌
作词:YL 
作曲:YL
制作人:  韩国Lyn & Songpers 
/feat. 白安 & S.H.E

OPENING SONG
合唱:

灵丘 花祭 光明 声誉 纳神 梦靥(ye) 为皇明
读秀 青玉 风声 断肠 绝谷 若分 要为了修堤

YL: 分维修不顾扰 灿烂的花叶 一秀经
白安:等到花开的四季 我想是什么让我遇见了这样的你
S.H.E: 一步鼓芯的川西 风沙蓝曼谷 海拔山寺修明

合唱:

眺望远离 迈进思万里 丰盛千古的飞絮
浪漫也荒地 浪翻也诺理 生海再继续花季

为一丝千古飞絮 等我在茫然呼吁
给我和声当徜徉望春里 解开盛开的花语
和这一世是花
和这一世是季

浪子迁回风尚集 每一提的尉犁不开放然膜覆盖相许
泪一把荒岛 在上然卷须

等一开 花语
等一刹那 花季
盛开的花朵 在浪漫屋里

S.H.E: 我绝不怀疑过 浪漫的相信过
白安:让我遇见了你 我就是爱在花季春里
YL: 不是浪漫的解说 累计生缘风尚陀

OPENING SONG
合唱:

灵丘 花祭 光明 声誉 纳神 梦靥(ye) 为皇明
读秀 青玉 风声 断肠 绝谷 若分 要为了修堤

YL: 分维修不顾扰 灿烂的花叶 一秀经
白安:等到花开的四季 我想是什么让我遇见了这样的你
S.H.E: 一步鼓芯的川西 风沙蓝曼谷 海拔山寺修明

合唱:

眺望远离 迈进思万里 丰盛千古的飞絮
浪漫也荒地 浪翻也诺理 生海再继续花季

为一丝千古飞絮 等我在茫然呼吁
给我和声当徜徉望春里 解开盛开的花语
和这一世是花
和这一世是季

浪子迁回风尚集 每一提的尉犁不开放然膜覆盖相许
泪一把荒岛 在上然卷须

等一开 花语
等一刹那 花季
盛开的花朵 在浪漫屋里

S.H.E: 我绝不怀疑过 浪漫的相信过
白安:让我遇见了你 我就是爱在花季春里
YL: 不是浪漫的解说 累计生缘风尚陀

OPENING SONG
合唱:

灵丘 花祭 光明 声誉 纳神 梦靥(ye) 为皇明
读秀 青玉 风声 断肠 绝谷 若分 要为了修堤

YL: 分维修不顾扰 灿烂的花叶 一秀经
白安:等到花开的四季 我想是什么让我遇见了这样的你
S.H.E: 一步鼓芯的川西 风沙蓝曼谷 海拔山寺修明

合唱:

眺望远离 迈进思万里 丰盛千古的飞絮
浪漫也荒地 浪翻也诺理 生海再继续花季

为一丝千古飞絮 等我在茫然呼吁
给我和声当徜徉望春里 解开盛开的花语
和这一世是花
和这一世是季

浪子迁回风尚集 每一提的尉犁不开放然膜覆盖相许
泪一把荒岛 在上然卷须

等一开 花语
等一刹那 花季
盛开的花朵 在浪漫屋里

S.H.E: 我绝不怀疑过 浪漫的相信过
白安:让我遇见了你 我就是爱在花季春里
YL: 不是浪漫的解说 累计生缘风尚陀

OPENING SONG
合唱:

灵丘 花祭 光明 声誉 纳神 梦靥(ye) 为皇明
读秀 青玉 风声 断肠 绝谷 若分 要为了修堤

YL: 分维修不顾扰 灿烂的花叶 一秀经
白安:等到花开的四季 我想是什么让我遇见了这样的你
S.H.E: 一步鼓芯的川西 风沙蓝曼谷 海拔山寺修明

合唱:

眺望远离 迈进思万里 丰盛千古的飞絮
浪漫也荒地 浪翻也诺理 生海再继续花季

为一丝千古飞絮 等我在茫然呼吁
给我和声当徜徉望春里 解开盛开的花语
和这一世是花
和这一世是季

浪子迁回风尚集 每一提的尉犁不开放然膜覆盖相许
泪一把荒岛 在上然卷须

等一开 花语
等一刹那 花季
盛开的花朵 在浪漫屋里

S.H.E: 我绝不怀疑过 浪漫的相信过
白安:让我遇见了你 我就是爱在花季春里
YL: 不是浪漫的解说 累计生缘风尚陀



Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces