大易生熟 YL 2016 限量单曲 12.12 正式发行

[大易生熟] 新单曲由国际顶尖 制作人 Fur Elise and Bombas BAND 为我谱曲。歌词意思是讲于现代的年轻人为了打造自己个人的梦想,他们都 大易生熟。一篇风景的故事都是时代化的转变和技巧。送给大家这首新歌 [大易生熟]。音乐上的结合用了 不同的现代音乐和电视录音机音乐 配合舞曲。2017 这首歌是多数男性喜欢的音乐。
作词:YL 
作曲:YL
制作人: Fur Elise and Bombas BAND

太阳师学位 王子般的用处 告诉我这年代 是什么 失去了 生素
拉丁趴舞步 神速反而好处 一个个零年代 为什么 我不够 凡物

一体 趴趴 累积多年的艺术
国王 惠誉 升起飘扬的国土

我爱我的国王 我不是什么 大易老土
等七里一个七字 什么算我的内普
太子永远爱理她公主 是他的王立一个吉普

飞过我的高速记录 用吉他不用靠谱
唱趴拉歌乐的戏剧 神术一美元加蛋黄黏土

太易生熟 我王子般的遗体
太阳穴位 我祈祷战役快结束
不能平 因为生命的力量 在尾端不寡
如同 一个尾端的某一 生彩 大易生熟 的男孩
每一个在跳舞

太阳师学位 王子般的用处 告诉我这年代 是什么 失去了 生素
拉丁趴舞步 神速反而好处 一个个零年代 为什么 我不够 凡物

一体 趴趴 累积多年的艺术
国王 惠誉 升起飘扬的国土

我爱我的国王 我不是什么 大易老土
等七里一个七字 什么算我的内普
太子永远爱理她公主 是他的王立一个吉普

飞过我的高速记录 用吉他不用靠谱
唱趴拉歌乐的戏剧 神术一美元加蛋黄黏土

太易生熟 我王子般的遗体
太阳穴位 我祈祷战役快结束
不能平 因为生命的力量 在尾端不寡
如同 一个尾端的某一 生彩 大易生熟 的男孩
每一个在跳舞

太阳师学位 王子般的用处 告诉我这年代 是什么 失去了 生素
拉丁趴舞步 神速反而好处 一个个零年代 为什么 我不够 凡物

一体 趴趴 累积多年的艺术
国王 惠誉 升起飘扬的国土

我爱我的国王 我不是什么 大易老土
等七里一个七字 什么算我的内普
太子永远爱理她公主 是他的王立一个吉普

飞过我的高速记录 用吉他不用靠谱
唱趴拉歌乐的戏剧 神术一美元加蛋黄黏土

太易生熟 我王子般的遗体
太阳穴位 我祈祷战役快结束
不能平 因为生命的力量 在尾端不寡
如同 一个尾端的某一 生彩 大易生熟 的男孩
每一个在跳舞

太阳师学位 王子般的用处 告诉我这年代 是什么 失去了 生素
拉丁趴舞步 神速反而好处 一个个零年代 为什么 我不够 凡物

一体 趴趴 累积多年的艺术
国王 惠誉 升起飘扬的国土

我爱我的国王 我不是什么 大易老土
等七里一个七字 什么算我的内普
太子永远爱理她公主 是他的王立一个吉普

飞过我的高速记录 用吉他不用靠谱
唱趴拉歌乐的戏剧 神术一美元加蛋黄黏土

太易生熟 我王子般的遗体
太阳穴位 我祈祷战役快结束
不能平 因为生命的力量 在尾端不寡
如同 一个尾端的某一 生彩 大易生熟 的男孩
每一个在跳舞

太阳师学位 王子般的用处 告诉我这年代 是什么 失去了 生素
拉丁趴舞步 神速反而好处 一个个零年代 为什么 我不够 凡物

一体 趴趴 累积多年的艺术
国王 惠誉 升起飘扬的国土

我爱我的国王 我不是什么 大易老土
等七里一个七字 什么算我的内普
太子永远爱理她公主 是他的王立一个吉普

飞过我的高速记录 用吉他不用靠谱
唱趴拉歌乐的戏剧 神术一美元加蛋黄黏土

太易生熟 我王子般的遗体
太阳穴位 我祈祷战役快结束
不能平 因为生命的力量 在尾端不寡
如同 一个尾端的某一 生彩 大易生熟 的男孩
每一个在跳舞

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces