捏造新鲜人/第五主打 作词/曲/编曲/制作人:YL 有事古典 带不到兴趣的特别 我将磨成碎片 就是要欢迎你来到我的王国 睡一天歇 捏造新鲜人 给自己最大的勇气和魔幻的力量 我是一天的贵刊 我不停宣泄 滋长 魔法 那样的规划 天地 不朽 竟然是我的他 给伊索让吧老去的现象 我不听在叫唤 整个世界不同对待我的人 就酸去吧 王国里的王桑驾到 我崩溃 讽刺的蝴蝶标本 离开我的宣泄 就毁灭 烂帐 rap:期待有点不同 但有点亏损 封闭驱逐的盛放那燃吧焰火 带不到新的五谷曲张 灭亡了所有人和释放 对的不堪一击 反驳的尘埃一集 我不停地打造 和捏造了新鲜人 非远走比 风生水起

捏造新鲜人/第五主打 
作词/曲/编曲/制作人:YL 

有事古典 带不到兴趣的特别 我将磨成碎片 就是要欢迎你来到我的王国 睡一天歇 捏造新鲜人 给自己最大的勇气和魔幻的力量 我是一天的贵刊 我不停宣泄 滋长 魔法 那样的规划 天地 不朽 竟然是我的他 给伊索让吧老去的现象 我不听在叫唤 整个世界不同对待我的人 就酸去吧 王国里的王桑驾到 我崩溃 讽刺的蝴蝶标本 离开我的宣泄 就毁灭 烂帐 rap:期待有点不同 但有点亏损 封闭驱逐的盛放那燃吧焰火 带不到新的五谷曲张 灭亡了所有人和释放 对的不堪一击 反驳的尘埃一集 我不停地打造 和捏造了新鲜人 非远走比 风生水起
有事古典 带不到兴趣的特别 我将磨成碎片 就是要欢迎你来到我的王国 睡一天歇 捏造新鲜人 给自己最大的勇气和魔幻的力量 我是一天的贵刊 我不停宣泄 滋长 魔法 那样的规划 天地 不朽 竟然是我的他 给伊索让吧老去的现象 我不听在叫唤 整个世界不同对待我的人 就酸去吧 王国里的王桑驾到 我崩溃 讽刺的蝴蝶标本 离开我的宣泄 就毁灭 烂帐 rap:期待有点不同 但有点亏损 封闭驱逐的盛放那燃吧焰火 带不到新的五谷曲张 灭亡了所有人和释放 对的不堪一击 反驳的尘埃一集 我不停地打造 和捏造了新鲜人 非远走比 风生水起
有事古典 带不到兴趣的特别 我将磨成碎片 就是要欢迎你来到我的王国 睡一天歇 捏造新鲜人 给自己最大的勇气和魔幻的力量 我是一天的贵刊 我不停宣泄 滋长 魔法 那样的规划 天地 不朽 竟然是我的他 给伊索让吧老去的现象 我不听在叫唤 整个世界不同对待我的人 就酸去吧 王国里的王桑驾到 我崩溃 讽刺的蝴蝶标本 离开我的宣泄 就毁灭 烂帐 rap:期待有点不同 但有点亏损 封闭驱逐的盛放那燃吧焰火 带不到新的五谷曲张 灭亡了所有人和释放 对的不堪一击 反驳的尘埃一集 我不停地打造 和捏造了新鲜人 非远走比 风生水起

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces