科技取代 作词/曲/编曲/制作人:YL 幻觉像开始让我想昏 一路的开始 给我多大的力量 慢慢走进布拉格的广场 让我期待 这一路走来 我想 我等 我慢慢吞吞 用意 不能 像个 机器人 拐了一刹那 走进了黑洞 毒素全爆发 到脑头 将幻化 生病不死 科技闹死 厉害不浅 隔壁的楼梯 晕眩有点眠 长期变短火 无私不前缘 来生不再相见 我用慢慢的科技来做化了春雨 不是昂贵的别弄 慢慢掏出香气 要四川的大气 药物都浓厚了爆炸电讯之巅峰吉隆坡大区 想了想了你不该得以给他们埋没我在泥土里 都是科技取代我的愚蠢做法给他们换作香气 这是一个曼哈顿的治沙份子 掉了一些妆 就祢补一些钱 当生命还给了科技 科技就是让这个人润养我 看到隔壁的楼梯 说什么就做什么 不说什么就不做什么 让我走进了布拉格的云楼 那儿就是多人废物自寻短苦 江南科技落定在 铁封号的迅雷达之路 可见浓厚不长达二十四亿之屯 雷射到外太空去了 慢慢让你昏迷 慢慢让你走味想必 那不是荀彧 而智库的科技问谁都不知道 取代了鲜活和濒死的人

科技取代 作词/曲/编曲/制作人:YL 幻觉像开始让我想昏 一路的开始 给我多大的力量 慢慢走进布拉格的广场 让我期待 这一路走来 我想 我等 我慢慢吞吞 用意 不能 像个 机器人 拐了一刹那 走进了黑洞 毒素全爆发 到脑头 将幻化 生病不死 科技闹死 厉害不浅 隔壁的楼梯 晕眩有点眠 长期变短火 无私不前缘 来生不再相见 我用慢慢的科技来做化了春雨 不是昂贵的别弄 慢慢掏出香气 要四川的大气 药物都浓厚了爆炸电讯之巅峰吉隆坡大区 想了想了你不该得以给他们埋没我在泥土里 都是科技取代我的愚蠢做法给他们换作香气 这是一个曼哈顿的治沙份子 掉了一些妆 就祢补一些钱 当生命还给了科技 科技就是让这个人润养我 看到隔壁的楼梯 说什么就做什么 不说什么就不做什么 让我走进了布拉格的云楼 那儿就是多人废物自寻短苦 江南科技落定在 铁封号的迅雷达之路 可见浓厚不长达二十四亿之屯 雷射到外太空去了 慢慢让你昏迷 慢慢让你走味想必 那不是荀彧 而智库的科技问谁都不知道 取代了鲜活和濒死的人

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces