密腻语 Secret Language,第二编曲 Second Arrangement 作词:YL 作曲:修岛/文雅莉 编曲:修岛/文雅莉 制作人:YL/卓文西。卡诺亚 演唱:这首歌我是要写给 丁噹的。



密腻语 Secret Language,第二编曲 Second Arrangement
作词:YL
作曲:修岛/文雅莉
编曲:修岛/文雅莉
制作人:YL/卓文西。卡诺亚
演唱:这首歌我是要写给 丁噹

关系 还不到的 电影
我是否看见听见 你的声音
录制的节目 后备都可否定
一厢情愿的入戏 我说的那个密语

这还是我的原地 调至一样的魔力
容我不管寂寞还是配戏 恋爱不到
依稀可怜的拿一把戏 都不确定
甚至爱到了也痛苦抹灰了 给你一首密腻语

verse:
狂爱不掉 疏忽意料 恶作剧 都遗忘掉一本 像是涟漪的媒体
时间愚笨 这宽容的持本 应该写给了什么 我宣布不了 此刻遗忘回对我就好

把那些 以偿怀的词本隐隐抹掉 那些剧本 易容我呼吸难过就好

在那个年代 都会寂寞 盛开
关于爱情一些练习题 都是第二编曲

拉近我们距离 甚至不会掉泪愚笨都是戏剧
唱给你听 我想难过的时候 都在编曲
收集一些旧的恋曲 魔力投给新的歌曲

Let's have dance so bad with days compress the fully movie
Open the secret language and mix with new second arrangement.

关系 还不到的 电影
我是否看见听见 你的声音
录制的节目 后备都可否定
一厢情愿的入戏 我说的那个密语

这还是我的原地 调至一样的魔力
容我不管寂寞还是配戏 恋爱不到
依稀可怜的拿一把戏 都不确定
甚至爱到了也痛苦抹灰了 给你一首密腻语

verse:
狂爱不掉 疏忽意料 恶作剧 都遗忘掉一本 像是涟漪的媒体
时间愚笨 这宽容的持本 应该写给了什么 我宣布不了 此刻遗忘回对我就好

把那些 以偿怀的词本隐隐抹掉 那些剧本 易容我呼吸难过就好

在那个年代 都会寂寞 盛开
关于爱情一些练习题 都是第二编曲

拉近我们距离 甚至不会掉泪愚笨都是戏剧
唱给你听 我想难过的时候 都在编曲
收集一些旧的恋曲 魔力投给新的歌曲

Let's have dance so bad with days compress the fully movie
Open the secret language and mix with new second arrangement.











Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces