[大威利斯安 D R A V A S I L] 作词:YL 作曲:YL 编曲:YL 制作人:YL 演唱:YL

[大威利斯安 D R A V A S I L]
作词:YL
作曲:YL
编曲:YL
制作人:YL
演唱:YL

手心临门 前方的路 我在这安定的节奏 吹着口气中翻滚 我得到的安稳 生活平息这年头 不摇滚 不要抒发 不要太罗嗦 哦 呀呀 的看好前方的路 走在这个世界 给我的定义是 个 爱的永恒 为我祝福和新年的气氛越来越重要 平安的告诉我 这稳定的节奏为我鼓掌 掌声慢慢祈祷我 为我 开始的学习 教导 和 祝福
大威利斯安的探索前程的路 看好镜头为我照着光芒的路线走去一生就不会难忘过去 未来还要更艰难 不要轻易的打败 辅助 和 维护的力量胜聚 王辉的安福 这逆袭会是最考验的东西 不要就依赖胜过战友 对平和谐共处 目目惊心 不提恐惧 焕然一新的新年已经要来临 平安的祝贺 达成了共识 和放眼的看好这未来 我不要逆袭 我不要黄菊 我要的是努力 我要的是未来属于给自己和大家的游牧共促 深爱着力量 对这个世界 不怀恨 不要慌张 不要麻木 不要矛盾 要合理的共处 已成为了这目标前世 新的希望 新年已来到了 手心临门 前方的路 我在这安定的节奏 吹着口气中翻滚 我得到的安稳 生活平息这年头 不摇滚 不要抒发 不要太罗嗦 哦 呀呀 的看好前方的路 走在这个世界 给我的定义是 个 爱的永恒 为我祝福和新年的气氛越来越重要 平安的告诉我 这稳定的节奏为我鼓掌 掌声慢慢祈祷我 为我 开始的学习 教导 和 祝福
大威利斯安的探索前程的路 看好镜头为我照着光芒的路线走去一生就不会难忘过去 未来还要更艰难 不要轻易的打败 辅助 和 维护的力量胜聚 王辉的安福 这逆袭会是最考验的东西 不要就依赖胜过战友 对平和谐共处 目目惊心 不提恐惧 焕然一新的新年已经要来临 平安的祝贺 达成了共识 和放眼的看好这未来 我不要逆袭 我不要黄菊 我要的是努力 我要的是未来属于给自己和大家的游牧共促 深爱着力量 对这个世界 不怀恨 不要慌张 不要麻木 不要矛盾 要合理的共处 已成为了这目标前世 新的希望 新年已来到了




Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces