飘洒绿 Floating Greenish Flottant verdâtre/专辑第三主打 フローティンググリーン 作词:YL/貌似卡Ressemble à une carte/李友哲 AMBAR LEE 作曲:YL/巴黎博物稀饭特 Musée de Paris/左尤諳 KERRIS CHUO 编曲:YL 制作人:BILLY AND GRAMA (法国)SKLOVAMAN HANKRJ (冰岛) 演唱:YL

飘洒绿 Floating Greenish
Flottant verdâtre/专辑第三主打
フローティンググリーン
作词:YL/貌似卡Ressemble à une carte/李友哲 AMBAR LEE
作曲:YL/巴黎博物稀饭特 Musée de Paris/左尤諳 KERRIS CHUO
编曲:YL
制作人:BILLY AND GRAMA (法国)SKLOVAMAN HANKRJ (冰岛)
演唱:YL

外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

Solo: 禁止 有些更跳动 我把区别分类 有点遗憾和敢为 生吧 易错的无忌 还沿着脑海里翻滚 动吧我的旋律 用生命的写歌 唱着吧忧郁的天空 和生活的喧闹在无忧中 你的灵魂 我的灵活在声纳中拼命凡有 这不是 天籁的注定 是复刻而起的美梦

外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

那是个绿色的选优 绿色的空气 和绿色版的灰色毛衣
我要我孩子气 般的熟读 和脸上带着的微笑
没有彼此烦恼的心情 

外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

洒落满的地方 我要去的天堂 我又想 是 什么 日子 什么样的 年华
洒落满的芳香 忧郁去到那儿 我又想 是 什么 样的生活 不要滂沱 自然

Ad-Chorus: 飘洒绿 已无失望 快要被冲下 我的心情默读好多天然
那一本 飘洒绿 自然的读法 我多得是自然的被种下 一个自然而开花

Chorus: 外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

那一本相如 是日子的拥有
给我的付双 原来寄托也是忙着滂沱
我要的 飘洒绿 是鸳鸯起的北风吹暖我的心 是你的心 给我的温柔 并不要求
当我写满日记本 飘飘荡荡 无哀求
以为天空放然无色的哀求
我的荒唐 到无妨 没有什么样的生活寄托我的擅长 有始有终 有时候
有时由衷

已无反常 带我到你想要去的地方 我愿意为自己牺牲些什么样的融化
已经是飘洒绿的卢松

勇气写心的歌 唱着一本写信的快乐
我要备记着生活道谢人的梦 一场以落花的天空

外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

Solo: 禁止 有些更跳动 我把区别分类 有点遗憾和敢为 生吧 易错的无忌 还沿着脑海里翻滚 动吧我的旋律 用生命的写歌 唱着吧忧郁的天空 和生活的喧闹在无忧中 你的灵魂 我的灵活在声纳中拼命凡有 这不是 天籁的注定 是复刻而起的美梦

外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

那是个绿色的选优 绿色的空气 和绿色版的灰色毛衣
我要我孩子气 般的熟读 和脸上带着的微笑
没有彼此烦恼的心情 

外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

洒落满的地方 我要去的天堂 我又想 是 什么 日子 什么样的 年华
洒落满的芳香 忧郁去到那儿 我又想 是 什么 样的生活 不要滂沱 自然

Ad-Chorus: 飘洒绿 已无失望 快要被冲下 我的心情默读好多天然
那一本 飘洒绿 自然的读法 我多得是自然的被种下 一个自然而开花

Chorus: 外头来的风 一无止尽的孤独
像旋风飘动 燃烧我的寂寞
外头来的风 一切倘若有无踪
甚至比我高 比我更温柔 比我还更天真写有

那一本相如 是日子的拥有
给我的付双 原来寄托也是忙着滂沱
我要的 飘洒绿 是鸳鸯起的北风吹暖我的心 是你的心 给我的温柔 并不要求
当我写满日记本 飘飘荡荡 无哀求
以为天空放然无色的哀求
我的荒唐 到无妨 没有什么样的生活寄托我的擅长 有始有终 有时候
有时由衷

已无反常 带我到你想要去的地方 我愿意为自己牺牲些什么样的融化
已经是飘洒绿的卢松

勇气写心的歌 唱着一本写信的快乐
我要备记着生活道谢人的梦 一场以落花的天空








Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces