没有啊 Nothing/香草八月 第六波主打 作词:林夕/Michael Lin/李友廷 作曲:Michael Lin/李友廷 编曲:YLNA 友理 制作人:YLNA 友理

没有啊 Nothing/香草八月 第六波主打
作词:林夕/Michael Lin/李友廷
作曲:Michael Lin/李友廷
编曲:YLNA 友理
制作人:YLNA 友理

相思病 蔓延 我的裤莫 剩下一苦牢骚 而璇
没突发的病情 姥姥在心间
快发突破 一坐任我选克 浩瀚 类似苦的病怏在串烧

没有啊 我的一本日记在写着
没有拿 我的库嗖 热泪日本传说
没有哪 在哪傍边儿苦笑泪滴闹呢
热情的失所也跟我说 Haja!!!

相思病 蔓延 我的裤莫 剩下一苦牢骚 而璇
没突发的病情 姥姥在心间
快发突破 一坐任我选克 浩瀚 类似苦的病怏在串烧

KUSO: 拿捏一沉风寒 壶把类库吸尘生呼吸
调档路嘛苦命生还接近 一本寒酸类洗涤传福和气
将我的生命如血般等雨滴

没有啊 我的一本日记在写着
没有拿 我的库嗖 热泪日本传说
没有哪 在哪傍边儿苦笑泪滴闹呢
热情的失所也跟我说 Haja!!!
没有啊 胜败名列初步填空
没有拿 我的溪旁软如不差两段
没有哪 在我的世界会有答案
热恋无助的澎湃管你神魂颠倒 如丝伊巴

相思病 蔓延 我的裤莫 剩下一苦牢骚 而璇
没突发的病情 姥姥在心间
快发突破 一坐任我选克 浩瀚 类似苦的病怏在串烧

没有啊 我的一本日记在写着
没有拿 我的库嗖 热泪日本传说
没有哪 在哪傍边儿苦笑泪滴闹呢
热情的失所也跟我说 Haja!!!

相思病 蔓延 我的裤莫 剩下一苦牢骚 而璇
没突发的病情 姥姥在心间
快发突破 一坐任我选克 浩瀚 类似苦的病怏在串烧

KUSO: 拿捏一沉风寒 壶把类库吸尘生呼吸
调档路嘛苦命生还接近 一本寒酸类洗涤传福和气
将我的生命如血般等雨滴

没有啊 我的一本日记在写着
没有拿 我的库嗖 热泪日本传说
没有哪 在哪傍边儿苦笑泪滴闹呢
热情的失所也跟我说 Haja!!!
没有啊 胜败名列初步填空
没有拿 我的溪旁软如不差两段
没有哪 在我的世界会有答案
热恋无助的澎湃管你神魂颠倒 如丝伊巴



Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces