落泪的海洋 Tearful Ocean/香草八月 第七波主打 作词:姚谦/严云农/HUSH 作曲:吴易纬/王雅君 编曲:YLNA 友理 制作人:YLNA 友理

落泪的海洋 Tearful Ocean/香草八月 第七波主打
作词:姚谦/严云农/HUSH作曲:吴易纬/王雅君
编曲:YLNA 友理
制作人:YLNA 友理

Tears 1: 长类的短处,无需放养 Short of the long class, no need to stock
Tears 2:关不紧的火土,生涯在熨斗 Close fire, career in the iron
Tears 3:当时光的回顾,原来生长不宜 At that time, the review of light was not suitable for growth.
Tears 4:落在深刻的海洋,对无限带来希望 Falling into the deep ocean, bringing hope to infinity

就在这里 原本来就在这里
回忆的时光 变成土尼
我的生化 创计以前的真理
该不该放下 我曾说一切土壤延续
我的纳海离别不亏欠 柔软深度曾方位整点
哪怕来不及实现愿望的明天
对我海口迟迟不原来会变 那一深刻那么的依恋 多少枯萎鲜花 都撒野

明天就在这里 记得愿望会实现
我种在海里 对着远望前边的若因识别
那奋不顾身 将我圆满的画圆
当时的成体 就在那海涛的欣慰

落泪的海洋 无限 落泪的成文 无别
给我的时间 哪怕不够时间 来回挥别
落泪的吉他 弹着旋 缘分的故事 在蔓延
一辈子的生活 和咖啡 永远 在我的眼前

落泪的挥别 无眠 落泪的闪电 成全
那一面的设计 和悲观的秋季在 这里对别
落泪的生活 演变 成为我的梦中的 无面
仿作期盼的创作无限 给我时间 给你时间 都会
让一切的观念 都葬在 生死和离别

就在这里 原本来就在这里
回忆的时光 变成土尼
我的生化 创计以前的真理
该不该放下 我曾说一切土壤延续
我的纳海离别不亏欠 柔软深度曾方位整点
哪怕来不及实现愿望的明天
对我海口迟迟不原来会变 那一深刻那么的依恋 多少枯萎鲜花 都撒野

明天就在这里 记得愿望会实现
我种在海里 对着远望前边的若因识别
那奋不顾身 将我圆满的画圆
当时的成体 就在那海涛的欣慰

落泪的海洋 无限 落泪的成文 无别
给我的时间 哪怕不够时间 来回挥别
落泪的吉他 弹着旋 缘分的故事 在蔓延
一辈子的生活 和咖啡 永远 在我的眼前

落泪的挥别 无眠 落泪的闪电 成全
那一面的设计 和悲观的秋季在 这里对别
落泪的生活 演变 成为我的梦中的 无面
仿作期盼的创作无限 给我时间 给你时间 都会
让一切的观念 都葬在 生死和离别


Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces