钢琴 2 PIANO II 作词/曲/编曲/制作人:yL

钢琴 2 PIANO II 
作词/曲/编曲/制作人:yL

我的钢琴 思索
耳边传来一首歌
你的悲伤和快乐 我就是幸福 难道要如何
我的回忆 四处
冬天寂寞的唱着
我的快乐与你承托一把伞出
用写回忆的快乐寂寞不是行人
回忆还是痛 样的甘寂寞了
对的世界和对的感触
人生是否还要可以快乐点 我要相信自己能活出明天来呢
嘿 This is a romance
I swear it over again
Cause I love play the piano in the rain
With the range and the beauty love swear more over again
嘿 你是否 告诉我 还是明天
我的爱 趁现在 还来得及可以重爱
不能流逝的梦与岁月 我的心打分爱 於是难耐
嘿 跟寂寞教诲 我无边的爱 我的心要坚持 给自己一份爱
不如现在 或是寂寞无奈 用最快乐的自己 抱住我一份爱的努力 渡过明天
于是否真的相爱 为了 我第二钢琴 弹得好浪漫
于是不甘寂寞而无奈 而是我想好一份爱 那是多年的结局 越是徘徊
当我感激深处 越爱越快来
我的钢琴 思索
耳边传来一首歌
你的悲伤和快乐 我就是幸福 难道要如何
我的回忆 四处
冬天寂寞的唱着
我的快乐与你承托一把伞出
用写回忆的快乐寂寞不是行人
回忆还是痛 样的甘寂寞了
对的世界和对的感触
人生是否还要可以快乐点 我要相信自己能活出明天来呢
嘿 This is a romance
I swear it over again
Cause I love play the piano in the rain
With the range and the beauty love swear more over again
嘿 你是否 告诉我 还是明天
我的爱 趁现在 还来得及可以重爱
不能流逝的梦与岁月 我的心打分爱 於是难耐
嘿 跟寂寞教诲 我无边的爱 我的心要坚持 给自己一份爱
不如现在 或是寂寞无奈 用最快乐的自己 抱住我一份爱的努力 渡过明天
于是否真的相爱 为了 我第二钢琴 弹得好浪漫
于是不甘寂寞而无奈 而是我想好一份爱 那是多年的结局 越是徘徊
当我感激深处 越爱越快来
我的钢琴 思索
耳边传来一首歌
你的悲伤和快乐 我就是幸福 难道要如何
我的回忆 四处
冬天寂寞的唱着
我的快乐与你承托一把伞出
用写回忆的快乐寂寞不是行人
回忆还是痛 样的甘寂寞了
对的世界和对的感触
人生是否还要可以快乐点 我要相信自己能活出明天来呢
嘿 This is a romance
I swear it over again
Cause I love play the piano in the rain
With the range and the beauty love swear more over again
嘿 你是否 告诉我 还是明天
我的爱 趁现在 还来得及可以重爱
不能流逝的梦与岁月 我的心打分爱 於是难耐
嘿 跟寂寞教诲 我无边的爱 我的心要坚持 给自己一份爱
不如现在 或是寂寞无奈 用最快乐的自己 抱住我一份爱的努力 渡过明天
于是否真的相爱 为了 我第二钢琴 弹得好浪漫
于是不甘寂寞而无奈 而是我想好一份爱 那是多年的结局 越是徘徊
当我感激深处 越爱越快来
我的钢琴 思索
耳边传来一首歌
你的悲伤和快乐 我就是幸福 难道要如何
我的回忆 四处
冬天寂寞的唱着
我的快乐与你承托一把伞出
用写回忆的快乐寂寞不是行人
回忆还是痛 样的甘寂寞了
对的世界和对的感触
人生是否还要可以快乐点 我要相信自己能活出明天来呢
嘿 This is a romance
I swear it over again
Cause I love play the piano in the rain
With the range and the beauty love swear more over again
嘿 你是否 告诉我 还是明天
我的爱 趁现在 还来得及可以重爱
不能流逝的梦与岁月 我的心打分爱 於是难耐
嘿 跟寂寞教诲 我无边的爱 我的心要坚持 给自己一份爱
不如现在 或是寂寞无奈 用最快乐的自己 抱住我一份爱的努力 渡过明天
于是否真的相爱 为了 我第二钢琴 弹得好浪漫
于是不甘寂寞而无奈 而是我想好一份爱 那是多年的结局 越是徘徊
当我感激深处 越爱越快来

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces