若无其事/F.I theme song Act like nothing happens 作词/曲/编曲/制作人:yL

Image may contain: people standing, sky, cloud and outdoor
若无其事/F.I theme song
Act like nothing happens
作词/曲/编曲/制作人:yL


四周围的污染 空气大胆给我释放
好像你比我厉害 你给狗胆生还无涯
若无其事 若无心造
一大堆的垃圾收在后方
这些人年 人年心虚 且沟理智
当我是个 若无其事 什么都没有发生过
好像吹来的寒风 冷得像冰
空气中有烟沟 湿度没有
大年的日子 无恙而吸收 冷却莫淡
把日子都记载过后的密码
一窍人看都懂了 把你的钱给我收起来 我不幸看
我不要遗憾 而要坐落
那个人走在私房的乔丹
有了都想的墨客企业在作弄我
手下有子弹 防弹都五孔无妨
那香浓的病鸡在思想 一草鸡
人有的是 太好看 看久了就会腻了
嘴巴票不用买了 让我演说给你的晚安说一草鸡
把这些人写成故事故事都是说过去和未来我都暗影这年大户籍诚朴
四周围的污染 空气大胆给我释放
好像你比我厉害 你给狗胆生还无涯
若无其事 若无心造
一大堆的垃圾收在后方
这些人年 人年心虚 且沟理智
当我是个 若无其事 什么都没有发生过
好像吹来的寒风 冷得像冰
空气中有烟沟 湿度没有
大年的日子 无恙而吸收 冷却莫淡
把日子都记载过后的密码
一窍人看都懂了 把你的钱给我收起来 我不幸看
我不要遗憾 而要坐落
那个人走在私房的乔丹
有了都想的墨客企业在作弄我
手下有子弹 防弹都五孔无妨
那香浓的病鸡在思想 一草鸡
人有的是 太好看 看久了就会腻了
嘴巴票不用买了 让我演说给你的晚安说一草鸡
把这些人写成故事故事都是说过去和未来我都暗影这年大户籍诚朴
四周围的污染 空气大胆给我释放
好像你比我厉害 你给狗胆生还无涯
若无其事 若无心造
一大堆的垃圾收在后方
这些人年 人年心虚 且沟理智
当我是个 若无其事 什么都没有发生过
好像吹来的寒风 冷得像冰
空气中有烟沟 湿度没有
大年的日子 无恙而吸收 冷却莫淡
把日子都记载过后的密码
一窍人看都懂了 把你的钱给我收起来 我不幸看
我不要遗憾 而要坐落
那个人走在私房的乔丹
有了都想的墨客企业在作弄我
手下有子弹 防弹都五孔无妨
那香浓的病鸡在思想 一草鸡
人有的是 太好看 看久了就会腻了
嘴巴票不用买了 让我演说给你的晚安说一草鸡
把这些人写成故事故事都是说过去和未来我都暗影这年大户籍诚朴
四周围的污染 空气大胆给我释放
好像你比我厉害 你给狗胆生还无涯
若无其事 若无心造
一大堆的垃圾收在后方
这些人年 人年心虚 且沟理智
当我是个 若无其事 什么都没有发生过
好像吹来的寒风 冷得像冰
空气中有烟沟 湿度没有
大年的日子 无恙而吸收 冷却莫淡
把日子都记载过后的密码
一窍人看都懂了 把你的钱给我收起来 我不幸看
我不要遗憾 而要坐落
那个人走在私房的乔丹
有了都想的墨客企业在作弄我
手下有子弹 防弹都五孔无妨
那香浓的病鸡在思想 一草鸡
人有的是 太好看 看久了就会腻了
嘴巴票不用买了 让我演说给你的晚安说一草鸡
把这些人写成故事故事都是说过去和未来我都暗影这年大户籍诚朴

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces