原来我的生命就是那么的潜 It turns out that my life is such a dive 作词/作曲/编曲/制作人:yL

原来我的生命就是那么的潜
It turns out that my life is such a dive
作词/作曲/编曲/制作人:yL

我的IQ不高,但我的EQ很高
通常人说用右脑操作的人,都是艺术高明的人,不包括我
潜意识的问题,和反对都不算什么
我看到我的朋友跌倒了,就叫他们慢慢爬起来,老天不会辜负他们的,只是时间在走,人在操作
原来我的生命就是那么的潜
不是说你没有用,而是你的意志力要强过别人
有的人抓得快,有的人抓得慢
给时间一些空间和独占的意志力
看待生命原来就变成一首诗
太强的人也不好,太弱的人也不好
要对眼前的视野奔放而放得开
没有人会说你厉害而称赞你厉害到底
就算什么东西都难不倒我 就让我实现它吧
我的IQ不高,但我的EQ很高
通常人说用右脑操作的人,都是艺术高明的人,不包括我
潜意识的问题,和反对都不算什么
我看到我的朋友跌倒了,就叫他们慢慢爬起来,老天不会辜负他们的,只是时间在走,人在操作
原来我的生命就是那么的潜
不是说你没有用,而是你的意志力要强过别人
有的人抓得快,有的人抓得慢
给时间一些空间和独占的意志力
看待生命原来就变成一首诗
太强的人也不好,太弱的人也不好
要对眼前的视野奔放而放得开
没有人会说你厉害而称赞你厉害到底
就算什么东西都难不倒我 就让我实现它吧
我的IQ不高,但我的EQ很高
通常人说用右脑操作的人,都是艺术高明的人,不包括我
潜意识的问题,和反对都不算什么
我看到我的朋友跌倒了,就叫他们慢慢爬起来,老天不会辜负他们的,只是时间在走,人在操作
原来我的生命就是那么的潜
不是说你没有用,而是你的意志力要强过别人
有的人抓得快,有的人抓得慢
给时间一些空间和独占的意志力
看待生命原来就变成一首诗
太强的人也不好,太弱的人也不好
要对眼前的视野奔放而放得开
没有人会说你厉害而称赞你厉害到底
就算什么东西都难不倒我 就让我实现它吧
我的IQ不高,但我的EQ很高
通常人说用右脑操作的人,都是艺术高明的人,不包括我
潜意识的问题,和反对都不算什么
我看到我的朋友跌倒了,就叫他们慢慢爬起来,老天不会辜负他们的,只是时间在走,人在操作
原来我的生命就是那么的潜
不是说你没有用,而是你的意志力要强过别人
有的人抓得快,有的人抓得慢
给时间一些空间和独占的意志力
看待生命原来就变成一首诗
太强的人也不好,太弱的人也不好
要对眼前的视野奔放而放得开
没有人会说你厉害而称赞你厉害到底
就算什么东西都难不倒我 就让我实现它吧

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces