赵满记 ZEiManji 作词/作曲/编曲/制作人:yL



No photo description available.
赵满记 ZEiManji
作词/作曲/编曲/制作人:yL

我发现后面的人头看我
我记得十年前的路程是这样的
那位置的线索 那番饮食的结果
未知时候到来迎接你们的春风
男孩的脸女孩的脸斗在一起
不知道是什么申述结合了朝隆曼的体质
为什么你告诉我是这样的
我做不到你要我变成这样的身体
贝壳果奶都加了浮现子
我知道这味道是农人的味道
位置场所都在跳诗歌曼的浪步
调转回来你诗歌曼的瘀血档纹
这不是语言上的主旨而是浪海之文
跳过数千年的丈余 那一番铁打的春福
吓人文饮食在赵满记生活所谓哭雷达
人体催着释放的剔骨和朗寂寞风
登上前文的赵满记石窟检索
我发现后面的人头看我
我记得十年前的路程是这样的
那位置的线索 那番饮食的结果
未知时候到来迎接你们的春风
男孩的脸女孩的脸斗在一起
不知道是什么申述结合了朝隆曼的体质
为什么你告诉我是这样的
我做不到你要我变成这样的身体
贝壳果奶都加了浮现子
我知道这味道是农人的味道
位置场所都在跳诗歌曼的浪步
调转回来你诗歌曼的瘀血档纹
这不是语言上的主旨而是浪海之文
跳过数千年的丈余 那一番铁打的春福
吓人文饮食在赵满记生活所谓哭雷达
人体催着释放的剔骨和朗寂寞风
登上前文的赵满记石窟检索
我发现后面的人头看我
我记得十年前的路程是这样的
那位置的线索 那番饮食的结果
未知时候到来迎接你们的春风
男孩的脸女孩的脸斗在一起
不知道是什么申述结合了朝隆曼的体质
为什么你告诉我是这样的
我做不到你要我变成这样的身体
贝壳果奶都加了浮现子
我知道这味道是农人的味道
位置场所都在跳诗歌曼的浪步
调转回来你诗歌曼的瘀血档纹
这不是语言上的主旨而是浪海之文
跳过数千年的丈余 那一番铁打的春福
吓人文饮食在赵满记生活所谓哭雷达
人体催着释放的剔骨和朗寂寞风
登上前文的赵满记石窟检索
我发现后面的人头看我
我记得十年前的路程是这样的
那位置的线索 那番饮食的结果
未知时候到来迎接你们的春风
男孩的脸女孩的脸斗在一起
不知道是什么申述结合了朝隆曼的体质
为什么你告诉我是这样的
我做不到你要我变成这样的身体
贝壳果奶都加了浮现子
我知道这味道是农人的味道
位置场所都在跳诗歌曼的浪步
调转回来你诗歌曼的瘀血档纹
这不是语言上的主旨而是浪海之文
跳过数千年的丈余 那一番铁打的春福
吓人文饮食在赵满记生活所谓哭雷达
人体催着释放的剔骨和朗寂寞风
登上前文的赵满记石窟检索

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces