这只是开头的场面告白,内心的世界还滾起那浪海的波浪。This is just a confession at the beginning, and the inner world is rolling up the waves of the sea. 给予世界的说和话,淡淡没有两句就沉溺在丝海如霜的模样。The words of peace to the world, indulging in the sea of frost without a few words. New Single's Album 痴心的一场空 OBSession of the EmptiSpace 痴心的一场空 OBSession of the EmptiSpace 作词/作曲/编曲/制作人:yL


Image may contain: one or more peopleImage may contain: indoor这只是开头的场面告白,内心的世界还滾起那浪海的波浪。This is just a confession at the beginning, and the inner world is rolling up the waves of the sea.
给予世界的说和话,淡淡没有两句就沉溺在丝海如霜的模样。The words of peace to the world, indulging in the sea of frost without a few words.
New
Single's
Album
痴心的一场空
OBSession of the EmptiSpace
痴心的一场空 OBSession of the EmptiSpace
作词/作曲/编曲/制作人:yL
我的日子愿你相如你的日子
琴键盘旋像一个梦中的开始
双重碟版音乐相如般的归属
看原来的我是你的原来的你
重点记载已有二十年的开始
泪光洒落反复久违的一生命
你的寄托渗透我的故事里书
还有明天 拥有明天 有一天开始一起征服
痴心的一场空 没有命数 我到达哪里 
眼泪沙漏可不是永恒的结局
那份写什么的有意 就在这里 我的海砂像是你 沉默的结局
wo ho...
痴心的一场空 用尽我 全部都是给你
愿意想通 走不到 那一样的宿命
真的是我的背后 扬帆的刻骨铭心
生命的桑田沧海 我嘻嘻相反的告诉你
一开始 这只是开头的场面告白
内心的世界还滾起那浪海的波浪
给予世界的说和话
淡淡没有两句就沉溺在丝海如霜的模样
我的日子愿你相如你的日子
琴键盘旋像一个梦中的开始
双重碟版音乐相如般的归属
看原来的我是你的原来的你
重点记载已有二十年的开始
泪光洒落反复久违的一生命
你的寄托渗透我的故事里书
还有明天 拥有明天 有一天开始一起征服
痴心的一场空 没有命数 我到达哪里 
眼泪沙漏可不是永恒的结局
那份写什么的有意 就在这里 我的海砂像是你 沉默的结局
wo ho...
痴心的一场空 用尽我 全部都是给你
愿意想通 走不到 那一样的宿命
真的是我的背后 扬帆的刻骨铭心
生命的桑田沧海 我嘻嘻相反的告诉你
一开始 这只是开头的场面告白
内心的世界还滾起那浪海的波浪
给予世界的说和话
淡淡没有两句就沉溺在丝海如霜的模样
我的日子愿你相如你的日子
琴键盘旋像一个梦中的开始
双重碟版音乐相如般的归属
看原来的我是你的原来的你
重点记载已有二十年的开始
泪光洒落反复久违的一生命
你的寄托渗透我的故事里书
还有明天 拥有明天 有一天开始一起征服
痴心的一场空 没有命数 我到达哪里 
眼泪沙漏可不是永恒的结局
那份写什么的有意 就在这里 我的海砂像是你 沉默的结局
wo ho...
痴心的一场空 用尽我 全部都是给你
愿意想通 走不到 那一样的宿命
真的是我的背后 扬帆的刻骨铭心
生命的桑田沧海 我嘻嘻相反的告诉你
一开始 这只是开头的场面告白
内心的世界还滾起那浪海的波浪
给予世界的说和话
淡淡没有两句就沉溺在丝海如霜的模样

@ Carnell FINE ART Studio

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces