跨国,不一样了 Transnational is already different 作词/作曲/编曲/制作人:yL

Image may contain: people sitting, table, outdoor and indoor跨国,不一样了
Transnational is already different
作词/作曲/编曲/制作人:yL
这里是我的国家
当我坐上飞机 就去另外一个世界了
那里的风景很美 跨国就不一样了
乘搭飞机去另外一个世界 所以我说世界是不一样的
看似飞机的起飞有点气氛 周围都是人间的天堂
我想跨国的制度不一样 因为那里是别人的国家了
周围环境像二十四小时的运机器
我想不一样的人有不一样的方式去呈现
没有人类的运作是可以走向科技的步伐走向前看
那里是什么样的国度 我们都想着我的国家的人都消失在这里的小城市了
因为人都撒了钱去走外国 没有他们就没有我们 人好奇地想着 去外国好吗 那里可以当饭吃吗
伦敦 和 巴黎 是什么样的地方 人不知道
因为人来人往 似乎都不见得光
周围的气氛像罗马的方块 走上天际
这里是我的国家
当我坐上飞机 就去另外一个世界了
那里的风景很美 跨国就不一样了
乘搭飞机去另外一个世界 所以我说世界是不一样的
看似飞机的起飞有点气氛 周围都是人间的天堂
我想跨国的制度不一样 因为那里是别人的国家了
周围环境像二十四小时的运机器
我想不一样的人有不一样的方式去呈现
没有人类的运作是可以走向科技的步伐走向前看
那里是什么样的国度 我们都想着我的国家的人都消失在这里的小城市了
因为人都撒了钱去走外国 没有他们就没有我们 人好奇地想着 去外国好吗 那里可以当饭吃吗
伦敦 和 巴黎 是什么样的地方 人不知道
因为人来人往 似乎都不见得光
周围的气氛像罗马的方块 走上天际
这里是我的国家
当我坐上飞机 就去另外一个世界了
那里的风景很美 跨国就不一样了
乘搭飞机去另外一个世界 所以我说世界是不一样的
看似飞机的起飞有点气氛 周围都是人间的天堂
我想跨国的制度不一样 因为那里是别人的国家了
周围环境像二十四小时的运机器
我想不一样的人有不一样的方式去呈现
没有人类的运作是可以走向科技的步伐走向前看
那里是什么样的国度 我们都想着我的国家的人都消失在这里的小城市了
因为人都撒了钱去走外国 没有他们就没有我们 人好奇地想着 去外国好吗 那里可以当饭吃吗
伦敦 和 巴黎 是什么样的地方 人不知道
因为人来人往 似乎都不见得光
周围的气氛像罗马的方块 走上天际

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces