成千树 THOUSAND TREESOME 作词/作曲/编曲/制作人: yLJerry C 杨子璞/郑楠/小安/小寒

成千树 THOUSAND TREESOME 作词/作曲/编曲/制作人: yLJerry C 杨子璞/郑楠/小安/小寒

我变了一颗树 向着未来的天数和勇气交谈的方式 是成全我的苦读 哭诉时代改变 人也改变 世界改变 全方位都改变我的时代 只剩下遗憾 留下的画面 苦成了河爱上一个未来的日子 我是成千的树 有熟读末日带来一种花蕊 的事变 和改变了我的一样小样子哭着什么 笑做什么 累又是什么 我不知道何苦说话一样 的 顶尖 和音乐 融化了时代的策略考察一大桶的无案 衍生的渴望消息也不会说不安那一种奔放的实处眺望 想改变我的颜色There is my colour 只有我的颜色 我的颜色 是说我的故事想通过好多的客观 就到了哲学的部分 成为了世界的颜色值口碑的日塞纳河畔 带来了我有重要的期盼Blurish my some flava and the consincere in apperial and oscomosica绝世界改变我的人生观念 是他打造了我 不一样的从前穿越时代的改变 颜色的类 颜色的和弦期待有一种特别的特能就是我的 我的我的 一切 会掉下的花蕾成千树 的直言就是看着我的成长和期盼幽默共处成为微带的塞纳河涡阳程大我变了一颗树 向着未来的天数和勇气交谈的方式 是成全我的苦读 哭诉时代改变 人也改变 世界改变 全方位都改变我的时代 只剩下遗憾 留下的画面 苦成了河爱上一个未来的日子 我是成千的树 有熟读末日带来一种花蕊 的事变 和改变了我的一样小样子哭着什么 笑做什么 累又是什么 我不知道何苦说话一样 的 顶尖 和音乐 融化了时代的策略考察一大桶的无案 衍生的渴望消息也不会说不安那一种奔放的实处眺望 想改变我的颜色There is my colour 只有我的颜色 我的颜色 是说我的故事想通过好多的客观 就到了哲学的部分 成为了世界的颜色值口碑的日塞纳河畔 带来了我有重要的期盼Blurish my some flava and the consincere in apperial and oscomosica绝世界改变我的人生观念 是他打造了我 不一样的从前穿越时代的改变 颜色的类 颜色的和弦期待有一种特别的特能就是我的 我的我的 一切 会掉下的花蕾成千树 的直言就是看着我的成长和期盼幽默共处成为微带的塞纳河涡阳程大我变了一颗树 向着未来的天数和勇气交谈的方式 是成全我的苦读 哭诉时代改变 人也改变 世界改变 全方位都改变我的时代 只剩下遗憾 留下的画面 苦成了河爱上一个未来的日子 我是成千的树 有熟读末日带来一种花蕊 的事变 和改变了我的一样小样子哭着什么 笑做什么 累又是什么 我不知道何苦说话一样 的 顶尖 和音乐 融化了时代的策略考察一大桶的无案 衍生的渴望消息也不会说不安那一种奔放的实处眺望 想改变我的颜色There is my colour 只有我的颜色 我的颜色 是说我的故事想通过好多的客观 就到了哲学的部分 成为了世界的颜色值口碑的日塞纳河畔 带来了我有重要的期盼Blurish my some flava and the consincere in apperial and oscomosica绝世界改变我的人生观念 是他打造了我 不一样的从前穿越时代的改变 颜色的类 颜色的和弦期待有一种特别的特能就是我的 我的我的 一切 会掉下的花蕾成千树 的直言就是看着我的成长和期盼幽默共处成为微带的塞纳河涡阳程大我变了一颗树 向着未来的天数和勇气交谈的方式 是成全我的苦读 哭诉时代改变 人也改变 世界改变 全方位都改变我的时代 只剩下遗憾 留下的画面 苦成了河爱上一个未来的日子 我是成千的树 有熟读末日带来一种花蕊 的事变 和改变了我的一样小样子哭着什么 笑做什么 累又是什么 我不知道何苦说话一样 的 顶尖 和音乐 融化了时代的策略考察一大桶的无案 衍生的渴望消息也不会说不安那一种奔放的实处眺望 想改变我的颜色There is my colour 只有我的颜色 我的颜色 是说我的故事想通过好多的客观 就到了哲学的部分 成为了世界的颜色值口碑的日塞纳河畔 带来了我有重要的期盼Blurish my some flava and the consincere in apperial and oscomosica绝世界改变我的人生观念 是他打造了我 不一样的从前穿越时代的改变 颜色的类 颜色的和弦期待有一种特别的特能就是我的 我的我的 一切 会掉下的花蕾成千树 的直言就是看着我的成长和期盼幽默共处成为微带的塞纳河涡阳程大

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces