愚美/作词/作曲/编曲/制作人:YL 愚昧的甜 和愚昧真的肤浅 三十二岁那个的我 真的有点不新鲜 就在这个荒凉的天 遇上一个真的我 知道我 知道了你 也会带上那个面具 失去的爱和失去的你没有实现 愚昧的甜 和愚昧真的肤浅 三十二岁那个的我 真的有点不新鲜 就在这个荒凉的天 遇上一个真的我 知道我 知道了你 也会带上那个面具 失去的爱和失去的你没有实现 善人启事/作词/作曲/编曲/制作人:YL 善人启事 并不同 也会说 你的宽容 带着伤痕的心头 远去走走到另一个世界 和另一个念头 我说 你的笑容 真的让人觉得难以没收 可惜时间 却给了你 一个能让整个世界没有包围的形容 善人启事 并不同 也会说 你的宽容 带着伤痕的心头 远去走走到另一个世界 和另一个念头 我说 你的笑容 真的让人觉得难以没收 可惜时间 却给了你 一个能让整个世界没有包围的形容

愚美/作词/作曲/编曲/制作人:YL

愚昧的甜

和愚昧真的肤浅

三十二岁那个的我

真的有点不新鲜

就在这个荒凉的天

遇上一个真的我

知道我 知道了你 也会带上那个面具

失去的爱和失去的你没有实现

愚昧的甜

和愚昧真的肤浅

三十二岁那个的我

真的有点不新鲜

就在这个荒凉的天

遇上一个真的我

知道我 知道了你 也会带上那个面具

失去的爱和失去的你没有实现


善人启事/作词/作曲/编曲/制作人:YL

善人启事 并不同 也会说 你的宽容

带着伤痕的心头 远去走走到另一个世界 和另一个念头

我说 你的笑容 真的让人觉得难以没收

可惜时间 却给了你 一个能让整个世界没有包围的形容

善人启事 并不同 也会说 你的宽容

带着伤痕的心头 远去走走到另一个世界 和另一个念头

我说 你的笑容 真的让人觉得难以没收

可惜时间 却给了你 一个能让整个世界没有包围的形容

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces