代谢一亩的妙纯知己 Metabolizing an acre of confidant 作词/作曲/编曲/制作人:yL


代谢一亩的妙纯知己 Metabolizing an acre of confidant

作词/作曲/编曲/制作人:yL

我不被崇拜 我不会感慨 卸掉一些伪装的无奈

你知道释怀 你知道敢爱 你知道一切的戍边床带

你知晓 我还晓得一切空白 身怀

我知道 生气的时候要控制自己的皮埃 不要偿还这些的无数之爱

眼国轮身带 孩子气要真该 心晓得自己成为人生的挚爱

目中人散 化学维度 论已小数 爱情的圣代

河流中谷 风雪滑爽 老子成骨 灵魂旋即的时刻

代谢另一种成果 凤舞意识及 宁可 朝西草落无忌 天可以感受温度的灵魂

我不明白还是要被爱 以为这些人生可以端盖困爱

有学论语长空尘埃 有些悲伤智慧陷入 真的以为爱 带我到林赛

超级时空的挚爱 为何心如知己 甚或 风险 如意 生辉如饥

哀悼我的感叹 常为了墨迹 严控何必塞

论断的路还未增辉开始陌路 救回 肾炎止咳 就费 来到了鲜果 和奇遇

我的谜底写 带到我心水 如水的话语 成为世上最爱的言语

被动的感情和缘分 桌调我的木泷 场次的省会 里写的救回 我带到的木非

要试探整个爱情 和领悟 和流泪 衍生化 要记得 以及 成功的范围

漂流的和实际 延承托 无言的后悔 代谢一亩的妙纯知己

我不被崇拜 我不会感慨 卸掉一些伪装的无奈

你知道释怀 你知道敢爱 你知道一切的戍边床带

你知晓 我还晓得一切空白 身怀

我知道 生气的时候要控制自己的皮埃 不要偿还这些的无数之爱

眼国轮身带 孩子气要真该 心晓得自己成为人生的挚爱

目中人散 化学维度 论已小数 爱情的圣代

河流中谷 风雪滑爽 老子成骨 灵魂旋即的时刻

代谢另一种成果 凤舞意识及 宁可 朝西草落无忌 天可以感受温度的灵魂

我不明白还是要被爱 以为这些人生可以端盖困爱

有学论语长空尘埃 有些悲伤智慧陷入 真的以为爱 带我到林赛

超级时空的挚爱 为何心如知己 甚或 风险 如意 生辉如饥

哀悼我的感叹 常为了墨迹 严控何必塞

论断的路还未增辉开始陌路 救回 肾炎止咳 就费 来到了鲜果 和奇遇

我的谜底写 带到我心水 如水的话语 成为世上最爱的言语

被动的感情和缘分 桌调我的木泷 场次的省会 里写的救回 我带到的木非

要试探整个爱情 和领悟 和流泪 衍生化 要记得 以及 成功的范围

漂流的和实际 延承托 无言的后悔 代谢一亩的妙纯知己

何时眼见的自己常为了深刻拥抱拥抱一些无悔的忏悔 救济 信仰 诺丽 荷花 和煦 教诲 如萍 成为时代的报复 单一未 某单一 爱是灵魂的自己

When I see myself often embrace some unrepentant confession, relief, belief, noni, lotus, kindness, teaching Ruping, become the revenge of the times, singleness, certain singleness, love is the soul's self

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces