YL 2050 大制作专辑 【偷看掉我的词】SEEKS OUT MY WORDS


YL 2050 大制作专辑 【偷看掉我的词】SEEKS OUT MY WORDS 耳目一新的大制作国语专辑。2050的意思是说 未来的世界只属于我的本性和创作。我会给自己加分在这一次的国语专辑。封面专辑找来了 SIMU YINO 俄罗斯的设计师帮我设计。SIMU YINO 是国际顶大的金牌设计师与制作人。偷看掉我的词 在这一次专辑发挥的是 本性 与 创作。本性是说本能就是以为创作的高手 和借用自己的身份来发挥在 偷看掉我的词 的专辑里 写的是 关于 文字里的精神病患者 所带来的 悲伤 和 快乐 人生。第二波主打 是感动的一首歌 可是专辑里的第二波首歌 先不透露歌名 以为 我的创作是很珍贵的。时间慢慢流逝 YL 化身为 符号的创作歌手。专辑响亮了 全世界每一个角落。首播主打 同名专辑 偷看掉我的词 打败了 时尚华语乐坛的创作歌手 吴青峰。以这张专辑的构造赢取了 RED DOT AWARD 2060.

偷看掉 我的词  Peeks Out My Words

O.S:
你在 偷看掉 我的词
我的 一本书 写的字
用心听 用力唱 用声音去感受风躲开的海浪

我在 偷看掉 你的词
你的 一本书 写的字
没力量 没有事 没有用心去听你心里的心事

作词/作曲/编曲/制作人:yL/思暮印超 SIMU YINO
想写 很多字里 的一公里的词
默写 就突然变得豪华美丽的酝酿
带着卸掉的武装分子 披着一头黑色的牛仔裤
我想是什么狼可以私入我的没教养的入学字字

如果说 我是没有眼睛的尾端污渍
是可以 摆脱武当的统治综合报端
想什么 的日子 就变成了什么样的次子
燕舞四段的波浪海岛 可以带去身份包容纳闽

你在 偷看掉 我的词
我的 一本书 写的字
用心听 用力唱 用声音去感受风躲开的海浪

我在 偷看掉 你的词
你的 一本书 写的字
没力量 没有事 没有用心去听你心里的心事

吊饰预科自己的晨报 联想着关于时不痒的裁断
罗马的海口就在生灵报喜的喜事开端
就让我的思维变得很宽大

兼职的外入 就等于 遗憾的写着素养的灵魂
鞘膜的诸暨 可以断开飞蛾扑火的元素
在哪里就是甚至容不下了断

你在 偷看掉 我的词
我的 一本书 写的字
用心听 用力唱 用声音去感受风躲开的海浪

我在 偷看掉 你的词
你的 一本书 写的字
没力量 没有事 没有用心去听你心里的心事

你在 偷看掉 我的词
我的 一本书 写的字
用心听 用力唱 用声音去感受风躲开的海浪

我在 偷看掉 你的词
你的 一本书 写的字
没力量 没有事 没有用心去听你心里的心事

不仅以是否对峙的时分
一个海阔天阔每一次的迂回
等不到潦草的生无

释放的闸门 衍生的卑微 离开我的贾母
一颗心好多的变数

你在 偷看掉 我的词
我的 一本书 写的字
用心听 用力唱 用声音去感受风躲开的海浪

我在 偷看掉 你的词
你的 一本书 写的字
没力量 没有事 没有用心去听你心里的心事

好多的无奈 好色情的变态
好事武当的空分子之 流到 偷看掉 我的词

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces