成年的丧礼Ordinance Funeral作词/作曲/编曲/制作人:YL渐渐的老去 过着圆满的事情老的我想说一些话语打开纪念的手信 邮寄一些给你当作生日的念日覆盖曼妥入平分 驾驶公道如焚整个季节的秋分 当我说爱的可以写信也可以 不要辜负一切对待年份就让我安安仅仅回首 人话记得牢记在心里 覆盖漫天的天意相信爱的奇迹 有如花喧闹缤纷的彩色举起让我成为那个年代的成年的丧礼老实的话就说 过去的赠品就当我记得你 记得我自己于是迎接黄昏 那落幕的太阳带走人生的安分就医挥洒的时代 原有无忌的船舱过完人生要敬佩好多年人老实的场所 有望着对待的年以就慢共享成分婺源就让我安安仅仅回首 人话记得牢记在心里 覆盖漫天的天意相信爱的奇迹 有如花喧闹缤纷的彩色举起让我成为那个年代的成年的丧礼就让我安安仅仅回首 人话记得牢记在心里 覆盖漫天的天意相信爱的奇迹 有如花喧闹缤纷的彩色举起让我成为那个年代的成年的丧礼

成年的丧礼
Ordinance Funeral
作词/作曲/编曲/制作人:YL

渐渐的老去 过着圆满的事情
老的我想说一些话语
打开纪念的手信 邮寄一些给你
当作生日的念日

覆盖曼妥入平分 驾驶公道如焚
整个季节的秋分 当我说爱的可以
写信也可以 不要辜负一切对待年份

就让我安安仅仅回首 人话记得牢记在心里 覆盖漫天的天意
相信爱的奇迹 有如花喧闹缤纷的彩色举起
让我成为那个年代的成年的丧礼

老实的话就说 过去的赠品
就当我记得你 记得我自己
于是迎接黄昏 那落幕的太阳
带走人生的安分就医

挥洒的时代 原有无忌的船舱
过完人生要敬佩好多年人
老实的场所 有望着对待的年以
就慢共享成分婺源

就让我安安仅仅回首 人话记得牢记在心里 覆盖漫天的天意
相信爱的奇迹 有如花喧闹缤纷的彩色举起
让我成为那个年代的成年的丧礼

就让我安安仅仅回首 人话记得牢记在心里 覆盖漫天的天意
相信爱的奇迹 有如花喧闹缤纷的彩色举起
让我成为那个年代的成年的丧礼

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces