收录作词/作曲/编曲/制作人:YLChorus收录这份爱 收录我的情歌不要自私的我将就 给我的包容孤单这份爱孤独的你也是我的 自取的勇敢渗透 爱上一个不会离开的自由这单纯的琴谱 希望你去找到真爱VerseRain is gonna be rain Overall afternoonThat's God is watching over the rainPlay is gonna be playWith circumstances Love is falling over on youPre chorus思念的情歌 孤单的情歌与我同在一个目的地让人不觉得挥泪 失去的以为我爱 在你 的灌溉Chorus收录这份爱 收录我的情歌不要自私的我将就 给我的包容孤单这份爱孤独的你也是我的 自取的勇敢渗透 爱上一个不会离开的自由这单纯的琴谱 希望你去找到真爱Bridge泡沫如此平淡 永远的爱在你左右 新鲜的沧海那一句话的空白 越是挥霍孤单 不等于太迟永远的释怀Chorus收录这份爱 收录我的情歌不要自私的我将就 给我的包容孤单这份爱孤独的你也是我的 自取的勇敢渗透 爱上一个不会离开的自由这单纯的琴谱 希望你去找到真爱这如此结束的冷漠 也会只是寂寞希望真爱会永远在你的左右

收录
作词/作曲/编曲/制作人:YL

Chorus
收录这份爱 
收录我的情歌
不要自私的我将就 给我的包容
孤单这份爱
孤独的你也是我的 自取的勇敢
渗透 爱上一个不会离开的自由
这单纯的琴谱 希望你去找到真爱

Verse
Rain is gonna be rain 
Overall afternoon
That's God is watching over the rain
Play is gonna be play
With circumstances 
Love is falling over on you

Pre chorus
思念的情歌 孤单的情歌
与我同在一个目的地
让人不觉得挥泪 失去的以为
我爱 在你 的灌溉

Chorus
收录这份爱 
收录我的情歌
不要自私的我将就 给我的包容
孤单这份爱
孤独的你也是我的 自取的勇敢
渗透 爱上一个不会离开的自由
这单纯的琴谱 希望你去找到真爱

Bridge
泡沫如此平淡 永远的爱在你左右 新鲜的沧海
那一句话的空白 越是挥霍孤单 不等于太迟永远的释怀

Chorus
收录这份爱 
收录我的情歌
不要自私的我将就 给我的包容
孤单这份爱
孤独的你也是我的 自取的勇敢
渗透 爱上一个不会离开的自由
这单纯的琴谱 希望你去找到真爱

这如此结束的冷漠 也会只是寂寞
希望真爱会永远在你的左右

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces