每个人在我过目的名字就删除Cancelled Name作词/作曲/编曲/制作人:YL™不用你名字 我也知道如果你名字 我也知道好几滴泪 忙碌的人生失去那一刻 才知道他的眼中呢 谁也知道你的眼中呢 我也知道累感感慨 和谐的共处这是为什么 人类不帮助每一次掉的眼泪 我也知道我是谁幸福的那一刻 每一幕都是联合你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕每个人在我过目的名字就删除不用你名字 我也知道如果你名字 我也知道好几滴泪 忙碌的人生失去那一刻 才知道他的眼中呢 谁也知道你的眼中呢 我也知道累感感慨 和谐的共处这是为什么 人类不帮助每一次掉的眼泪 我也知道我是谁幸福的那一刻 每一幕都是联合你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕每个人在我过目的名字就删除每一次掉的眼泪 我也知道我是谁幸福的那一刻 每一幕都是联合你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕每个人在我过目的名字就删除每一次掉的眼泪 我也知道我是谁幸福的那一刻 每一幕都是联合你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕每个人在我过目的名字就删除

每个人在我过目的名字就删除Cancelled Name
作词/作曲/编曲/制作人:YL™

不用你名字 我也知道
如果你名字 我也知道
好几滴泪 忙碌的人生
失去那一刻 才知道

他的眼中呢 谁也知道
你的眼中呢 我也知道
累感感慨 和谐的共处
这是为什么 人类不帮助

每一次掉的眼泪 我也知道我是谁
幸福的那一刻 每一幕都是联合
你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕
每个人在我过目的名字就删除

不用你名字 我也知道
如果你名字 我也知道
好几滴泪 忙碌的人生
失去那一刻 才知道

他的眼中呢 谁也知道
你的眼中呢 我也知道
累感感慨 和谐的共处
这是为什么 人类不帮助

每一次掉的眼泪 我也知道我是谁
幸福的那一刻 每一幕都是联合
你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕
每个人在我过目的名字就删除

每一次掉的眼泪 我也知道我是谁
幸福的那一刻 每一幕都是联合
你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕
每个人在我过目的名字就删除

每一次掉的眼泪 我也知道我是谁
幸福的那一刻 每一幕都是联合
你难过不就伤悲 和谐共处 都不是人类 的序幕
每个人在我过目的名字就删除

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces