河力中 Horizon/feat.ANN白安作词/作曲/编曲/制作人:YL停着脚步 我看到原来自己的模样 呼吸继续 人间的蒸发看见的世纪我想要的麻油 我想到的沉默我想举杯共识 我想留下自己原来真实的模样放慢脚步 骑着白马的UNiCON留着时间 让时间停住我们的未来太少的打飞 可以让我独占你的所有风浪起舞的飞 云彩的小雨我知道 这一切 这一瞬间 这一刻 我们要的未来不是寄托 留下的防备 刻意种下的渺小我知道 我不会爱 也不会痛 也不会理智放弃我的所有 这痛彻心扉 也可以感动 感动我的河力中停着脚步 我看到原来自己的模样 呼吸继续 人间的蒸发看见的世纪我想要的麻油 我想到的沉默我想举杯共识 我想留下自己原来真实的模样放慢脚步 骑着白马的UNiCON留着时间 让时间停住我们的未来太少的打飞 可以让我独占你的所有风浪起舞的飞 云彩的小雨我知道 这一切 这一瞬间 这一刻 我们要的未来不是寄托 留下的防备 刻意种下的渺小我知道 我不会爱 也不会痛 也不会理智放弃我的所有 这痛彻心扉 也可以感动 感动我的河力中我知道 这一切 这一瞬间 这一刻 我们要的未来不是寄托 留下的防备 刻意种下的渺小我知道 我不会爱 也不会痛 也不会理智放弃我的所有 这痛彻心扉 也可以感动 感动我的河力中

河力中 Horizon/feat.ANN白安作词/作曲/编曲/制作人:YL停着脚步 我看到原来自己的模样 呼吸继续 人间的蒸发看见的世纪我想要的麻油 我想到的沉默我想举杯共识 我想留下自己原来真实的模样放慢脚步 骑着白马的UNiCON留着时间 让时间停住我们的未来太少的打飞 可以让我独占你的所有风浪起舞的飞 云彩的小雨我知道 这一切 这一瞬间 这一刻 我们要的未来不是寄托 留下的防备 刻意种下的渺小我知道 我不会爱 也不会痛 也不会理智放弃我的所有 这痛彻心扉 也可以感动 感动我的河力中停着脚步 我看到原来自己的模样 呼吸继续 人间的蒸发看见的世纪我想要的麻油 我想到的沉默我想举杯共识 我想留下自己原来真实的模样放慢脚步 骑着白马的UNiCON留着时间 让时间停住我们的未来太少的打飞 可以让我独占你的所有风浪起舞的飞 云彩的小雨我知道 这一切 这一瞬间 这一刻 我们要的未来不是寄托 留下的防备 刻意种下的渺小我知道 我不会爱 也不会痛 也不会理智放弃我的所有 这痛彻心扉 也可以感动 感动我的河力中我知道 这一切 这一瞬间 这一刻 我们要的未来不是寄托 留下的防备 刻意种下的渺小我知道 我不会爱 也不会痛 也不会理智放弃我的所有 这痛彻心扉 也可以感动 感动我的河力中

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces