相信你还在/相信版作词/作曲/编曲/制作人:YL我相信你还在 我的身边渡过我相信这未来 世界慢慢辽阔你的手很温暖 温度刚刚好过知道我没有看错自己的洒脱我相信你还在 我的世界经过我相信这未来 无恙看到寂寞当我看靠世界 在每一个角落知道我的心会慢慢的抱走寄托When you fall in love听取我的温度 降临来了一些不再靠近世界最近的遥远失去才后了解眼睛看好一些留下那个温度 刚好是我的朋友眼前那个一切 不会变得遥远放开寂寞的脑还好露开画面为了要功倍志愿晴天大雨凉天伸开的脚步走进你的世界我相信你还在 我的身边渡过我相信这未来 世界慢慢辽阔你的手很温暖 温度刚刚好过知道我没有看错自己的洒脱我相信你还在 我的世界经过我相信这未来 无恙看到寂寞当我看靠世界 在每一个角落知道我的心会慢慢的抱走寄托When you fall in love我相信你还在 我的身边渡过我相信这未来 世界慢慢辽阔你的手很温暖 温度刚刚好过知道我没有看错自己的洒脱我相信你还在 我的世界经过我相信这未来 无恙看到寂寞当我看靠世界 在每一个角落知道我的心会慢慢的抱走寄托When you fall in love

相信你还在/相信版
作词/作曲/编曲/制作人:YL

我相信你还在 我的身边渡过
我相信这未来 世界慢慢辽阔

你的手很温暖 温度刚刚好过
知道我没有看错自己的洒脱

我相信你还在 我的世界经过
我相信这未来 无恙看到寂寞

当我看靠世界 在每一个角落
知道我的心会慢慢的抱走寄托
When you fall in love

听取我的温度 降临来了一些
不再靠近世界最近的遥远
失去才后了解眼睛看好一些
留下那个温度 刚好是我的朋友

眼前那个一切 不会变得遥远
放开寂寞的脑还好露开画面
为了要功倍志愿晴天大雨凉天
伸开的脚步走进你的世界

我相信你还在 我的身边渡过
我相信这未来 世界慢慢辽阔

你的手很温暖 温度刚刚好过
知道我没有看错自己的洒脱

我相信你还在 我的世界经过
我相信这未来 无恙看到寂寞

当我看靠世界 在每一个角落
知道我的心会慢慢的抱走寄托
When you fall in love

我相信你还在 我的身边渡过
我相信这未来 世界慢慢辽阔

你的手很温暖 温度刚刚好过
知道我没有看错自己的洒脱

我相信你还在 我的世界经过
我相信这未来 无恙看到寂寞

当我看靠世界 在每一个角落
知道我的心会慢慢的抱走寄托
When you fall in love

Comments

Popular Posts

Versa in the Lite feat.Blackpink作词/作曲/编曲/制作人:YL™/Ryan TedderTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepiecesTimepieces is closer and rock damn to the world song of kinetic made a view of thunder Aurora Just be the follow and hold on the breath and make the lite visit Just to there of electro visitThe verse ambitious of the powerBridges rock the damn to the world called me analyticPronounced the verbs in the visiting on the tour a and dance to the performs by the Genesis rocker Dara By make to the visit and world no fuse the the plastic indeed by making the minute sound of freaking meThe medusa modulaA freaking of the visitA gentle by the Royal womenA plastic not the surgeryA glass by broker fancyPower rock the world and the dance to the viewer many chances making is in the dulax the Coss and disrect many freaking budor Not my paint and broke the timepieces